Gå til innhold

solgt


RS-Heggem
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Skjønner det ikke helt selv liksom. Som sagt var det en som VILLE ha den men nå finner jeg ikke igjen nummeret til vedkommende. Men, det er jo her inne han så bilen, så mulig han tar kontakt igjen.

Kan det være for mye arbeid for medlemmene inne her da tro? :P Blitt late? Er jo lenge til sommern, så det er jo god tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei H Ja vi har vel blitt litt late, men prisene er ikke hva de engang var på disse etterhvert gamle bilene.

Kenneth NSR får jo heller ikke solgt sin relativt greie cabbe for 80.000. Den er mvaet inn og det er kun engangsavgift og årsavgift på den for å få skilter på den.

Tror folk tenker 30000 for motor og gir, 8000 for interiør og 12000 for understellet(resten av delesalget,speil og fangere, er bonus etterhvert)=50,000 og da gidder man ikke betale 80,000. Går jo "pene" 95 320cabber for 39,000 på Finn og AutoDB.no nå. Skulle jo være en grei sak å få rustfri M3cab for 125,000 da. Problemet mitt er at jeg ikke har ett sted å stå lenger og at skrulysten derfor er borte.

Lykke til og gratis bump fra Pedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rart du ikke får solgt den, når folk klarer å gi opp mot 200.000kr for en som er bra (latterlig mye)!

Men virker som folk er redde for å skru, og du pedro - å sammenligne prisen med en som ikke har skilt er jo bare idiotskap fra din side.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei H Ja vi har vel blitt litt late, men prisene er ikke hva de engang var på disse etterhvert gamle bilene.

Kenneth NSR får jo heller ikke solgt sin relativt greie cabbe for 80.000. Den er mvaet inn og det er kun engangsavgift og årsavgift på den for å få skilter på den.

Tror folk tenker 30000 for motor og gir, 8000 for interiør og 12000 for understellet(resten av delesalget,speil og fangere, er bonus etterhvert)=50,000 og da gidder man ikke betale 80,000. Går jo "pene" 95 320cabber for 39,000 på Finn og AutoDB.no nå. Skulle jo være en grei sak å få rustfri M3cab for 125,000 da. Problemet mitt er at jeg ikke har ett sted å stå lenger og at skrulysten derfor er borte.

Lykke til og gratis bump fra Pedro

Bare bare. er jo fort 200 tusen i avgifter for den til kenneth

her har du en norsk bil. som bare trenger litt rustsveising og lakk

125 for en som ikke er godkjent ja, noe helt annet, og da må man også gjøre MASSE arbeid

Og denne er orginal. det vil aldri en ombygd bil bli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart det er så fantastisk mye rust på den....

Har den blitt vinterkjørt i alle år??

Kjenner du til noe av denne bilens historie?

Mange eiere som har gitt litt blaffen, eller noen rikinger som ikke brøy seg med å saltkjøre den kanskje?

Hvor lenge har du hatt bilen? Det er vanlig 6 trinns på denne eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...