RS-Heggem Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 Syns det er rart selv jeg. Er jo veldig nøye med bilene mine, men denne her nyttet det bare ikke med. Kjøpte bilen i Mai 2005, og har brukt den en vinter oppe her det ikke brukes salt. Kun til lokalkjøring til å fra jobb, som ble ca 100 km i uka. Den har nok blitt kjørt i Oslo om vinteren i noen år tenker jeg. Men virker som grunnen til all rusten er en dårlig utført omlakkering. Det kommer bobler der det absolutt ikke skal komme så tidlig. Utrolug mye historie på bilen fra den kom til Norge i 1998, og frem til jeg kjøpte den. Alt var utført hos stenshagen i oslo. Jeg snakket også med kontaktperson hos stenshagen, og fikk bekreftet at bilen var godt holdt, og jevnlig inne til oversyn. Så hva som gikk galt med den vet jeg ikke. Kjøpte bilen hos Petterson autoimport. Vanlig 6 trinns girkasse ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316gefaren Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 litt OT. om man kjøper en BMW M3 E36 cab 3.2 i fra sveits for 80K så blir det 126.177kr i engangsavgift.... så gratis BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 Har du papir fra tolldirektoratet som tilsier det? Er litt nyssgjerrig på det, or jeg får det ikke til å stemme helt. Er det evt alternativ utregning det er brukt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Se her ja, julegave til meg selv Er det skilt på den nå? Skyldige avgifter? Sliten cab? (tak) Følger hardtoppen med? Vinterhjul? Ble mye her nå...men er int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 Bigal-ja- Er det skilt på den nå? Nei, bilen ble avskiltet i høst. Lite vits med skilt og forsikring, når bilen ikke nyttes. Skyldige avgifter? Nei, årsavgift er betalt får i år også. Sliten cab? (tak) Nei, ikke annet enn slitt bakrute, i midten der den brettes. Er en liten sprekk helt i kanten på den, men ingen lekkasje noe sted. Følger hardtoppen med? Hardtoppen følger med ja, om ikke annet avtales. Vinterhjul? Jepp, vinterhjul er det, som nesten ikke er brukt. Hankook piggfritt på 17" mangeeikede orginal-felger. Ble mye her nå...men er int Svar på det meste. Må godkjennes før skilt hentes ut. Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 mye som må til før den blir eu godkjent da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 Skal kun være noen foringer i bakstillingen. Ligger powerflex til den i bagasjen, men har bare ikke blitt noe av. Skiftet arbeid i sommer, og det førte til ennå mindre fritid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 Frister egentlig lite å selge også. Synes denne orginale bilen fortjener en verdig eier. Ikke at dette er en Bentley eller liknende, men den er jo verdt litt for en kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 Prisen er nå ikke helt fastsatt da. Har fått bud på 85 som jeg takket nei til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Flere intereserte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2010 Kjøpe? Billi-billi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 80 så henter jeg den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Litt lite ja. vurderer snart å legge den på Finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkgrette Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 ossen er det undre er vel det folk er litt skeptisk til da den er "så" rusten utenpå da snakker vi chassiskift og da er det det dyrt med rundt 100 lapper selv om det er en orginal m3. men ja er den bra under og bare trenger og bytte karroserideler så kan man få en pen m3 til en grei pris . men lykke til med salget kunne egelig tenk meg noe sån bil men ikke med rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 Ikke rust under som jeg har sjekket. Grunnen til rust på karosseri er nok mye pga en omlakkering, med alt får dårlig grunnarbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå