Bjanne Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 hadde jeg ikke hatt den dumme m3'n min hadde jeg lett tattn ! LETT ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Gir i mellom for kurant E46 M3!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Nye vinterbilder med vinterhjul!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minien Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Hei 100000,- så tar jeg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Desverre du. HBO 125000,- IKKE under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Synd jeg har e24'n.. Hvis ikke skulle jeg hjelpt deg å bli kvitt denne...:-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Hadde ikke vært dumt det da. Er det noen som er interesert så må dere ta kontakt snarest, da jeg regner med den blir borte på fredagen. Dog IKKE under 125000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Om du tar innbytte så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Kommer jo an på hva du har det.. Kom med forslag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Det jeg har som er til salgs nå er denne viewtopic.php?f=47&t=178838 men det er sikkert ikke noe du er intr i ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Utrolig fin bil du har der, og er absolutt en bil jeg kunne tenkt meg å sett nærmere på!! Desverre har jeg hatt en litt jevnlig kontakt med politiet opp igjennom, så en bil som er så modifisert mtp motor er nok bare som å hive bensin på bålet for min del. Har sett på tråden din fra en god stund siden. Er det denne bilen som var med i bilsport fra en del år siden? Da var bilen i Orkanger tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Nei det er ikke den, denne har jeg vel hatt i ca 10 år.... Det skal ikke være umulig å godkjenne den, jeg har hatt en liten dialog med BT for mange år siden og de var ikke umulig å ha med og gjøre da. Det er jo tros alt "kun" ettermontert turbo på "orginal" motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Joda, det er sant det. :/ Har egentlig en grei fyr som er faglig leder for innekontroller på det lokale biltilsynet her også. Men er noe med å være garantert en evt godkjenning også da.. Du har ikke en E30 M3 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Har ikke det gitt... Hadde jeg hatt det hadde jeg ikke vurdert noe annet, det er det som skal inn i garasjen etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Fått noen fornuftige bud ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå