Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hadde ikke vært dumt det da. Er det noen som er interesert så må dere ta kontakt snarest, da jeg regner med den blir borte på fredagen. Dog IKKE under 125000,- :o

Skrevet

Utrolig fin bil du har der, og er absolutt en bil jeg kunne tenkt meg å sett nærmere på!!

Desverre har jeg hatt en litt jevnlig kontakt med politiet opp igjennom, så en bil som er så modifisert mtp motor er nok bare som å hive bensin på bålet for min del.

Har sett på tråden din fra en god stund siden. Er det denne bilen som var med i bilsport fra en del år siden? Da var bilen i Orkanger tror jeg?

Skrevet

Nei det er ikke den, denne har jeg vel hatt i ca 10 år....:-o Det skal ikke være umulig å godkjenne den, jeg har hatt en liten dialog med BT for mange år siden og de var ikke umulig å ha med og gjøre da. Det er jo tros alt "kun" ettermontert turbo på "orginal" motor.. :^o

Skrevet

Joda, det er sant det. :/ Har egentlig en grei fyr som er faglig leder for innekontroller på det lokale biltilsynet her også. Men er noe med å være garantert en evt godkjenning også da.. Du har ikke en E30 M3 da? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...