RS-Heggem Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Ja, jeg har en på 125000,- som kommer i morgen, om han ikke blir stående værfast offshore da. Har tinget bilen på telefon og mail, men av erfaring tar jeg ikke slike ting like seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Skjønner, får følge med i tråden her. har noen biler som må selges før jeg kan handle nytt prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Har snakket litt med en angående å få den strøken igjen nå. Så blir den ikke solgt i morgen, så har jeg en liten fairtrade jeg er litt interesert i. Ellers må jeg bare levere fra meg alt arbeidet, og da blir det en annen pris ved et evt salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Gir i mellom for kurant E46 M3!! fean hvorfor så jeg dette for sent ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 si det du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 sikker på at den er solgt ? hehe, jeg vil ha m3 cab ! bytte i denne i stede da viewtopic.php?t=166622 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 Siden pengene er på konto, så går jeg ut ifra at salget er gjennomført. Sorry, men jeg tenner ikke på ombygde biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå