Gå til innhold

Bilder & filmer / Show-off - Din bil!


316
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! På dette forumet er det mange som ønsker å vise frem bilder av bilen sin. Ikke minst er det mange som ønsker å se på bilder av andres biler.

"Ferdige biler" hører ikke hjemme under kategorien "BMW-prosjekter" og har en tendens til å drukne i kategorien "Bilder & filmer / Show-off" blant klipp av lastebiler, bakkeløp, rally og annet tull...

Jeg ønsker meg derfor en underkategori som heter "Din bil" evnt. "Medlemmenes biler" eller noe lignende...

Enig/uenig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ikke begynn den underkategori-debatten igjen nå da!..

Om vi hadde fått et slikt "Min bil" underforum så hadde dette også blitt fyllt opp av vås og justturbodiesel som lurer på når folk skal innse at 16", 80-tallet og fjortizer er kult!

Det vi kunne hatt var en "garasje". Her kunne hver bruker ha sine egne bilder og litt info om kjøretøyene sine. Garasjen kunne man ha tilgang til ved å klikke på brukerprofilen og ved å ha oversiktsside.

Forøvrig er dette et av de bedre forumene som jeg besøker..!

Eksempel på en slik "garasje"

http://www.bike.no/project/view.php?id=4273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garasje er greit det. Det er ikke på grunn av at jeg på død og liv MÅ ha flere underforumet at jeg foreslår dette, men jeg synes bilder av bilene til medlemmene har lett for å forsvinne blant trimma traktorer og dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes moderatorene gjør en utmerket jobb jeg.. skulle vi hatt slike spirrevipper som deg hadde ting gått te helvete.. ;) fornøyd med ting som det er jeg..

ehmm, javel? når fikk JEG noe å si for min garasje/din bil-tråden?

Da er det vel bare å ha det slik at man ikke kan kommentere der, så blir vel sånne taterbarn som deg fornøgde :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes moderatorene gjør en utmerket jobb jeg.. skulle vi hatt slike spirrevipper som deg hadde ting gått te helvete.. ;) fornøyd med ting som det er jeg..

ehmm, javel? når fikk JEG noe å si for min garasje/din bil-tråden?

Da er det vel bare å ha det slik at man ikke kan kommentere der, så blir vel sånne taterbarn som deg fornøgde :wink:

sier den inngrodde hasjis tullingen fra bingen :mrgreen: vist det er så uoversiktelig og moderatorene er så ille så kan du jo bare la vær og bruke forumet? hadde vært et 2x bedre sted uten deg her inne :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns man like så godt kunne opprettet en Off Topic kategori, og tatt bort postcount i den kategoren. Så kunne bilder og filmer /showoff vært som den er i dag. Da blir alt pisspreiket flytta til off topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns man like så godt kunne opprettet en Off Topic kategori, og tatt bort postcount i den kategoren. Så kunne bilder og filmer /showoff vært som den er i dag. Da blir alt pisspreiket flytta til off topic.

Enig. Den porstcountern er no herk.

For min del kunne det gjerne ha kosta kr.500,- i året for å få tilgang til forumet. VACN har som kjent denne løsningen, og et bedre forum har jeg aldri noensinne vært på. I tillegg har de ekte navn som brukernavn, så det bidrar vel også til at folk tenker seg om to ganger før de spytter ut ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...