BRIO Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Har vært å sett på en 2006 525D. Reagerte på at det var mer dekkstøy i den en i min gamle e39. Det var sportsunderstell på bilen.Jeg fant ikke ut om det var runflat dekk på den. Det kan jo også være dekkmerket. Noen som har erfaring med dekkstøy i e60 i forhold til disse tingene? Det var også dogg i hovedlyktene. Kan dette bare være at bilen har stått i ro noen uker i høstregnfulle Bergen , eller er det et kjent problem med e60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 av erfaring så er det ikke mer dekkstøy på e60 i forhold til e39,der er de like så det er nok dekkmerket ditt,hjullager som begynner å bli dårlig kan også oppfattes som dekkstøy.Dekk med V mønster pleier å være synderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Har vært å sett på en 2006 525D. Reagerte på at det var mer dekkstøy i den en i min gamle e39. Det var sportsunderstell på bilen.Jeg fant ikke ut om det var runflat dekk på den. Det kan jo også være dekkmerket. Noen som har erfaring med dekkstøy i e60 i forhold til disse tingene?Det var også dogg i hovedlyktene. Kan dette bare være at bilen har stått i ro noen uker i høstregnfulle Bergen , eller er det et kjent problem med e60? Det er nok dekkmerket ditt ja:) var i fjord sommer plaget av det samme på min, kjøpte da to nye dyre ventus dekk foran, ble en drømm etterpå Dugg i lyktene er vist en vanlig feil på enkelte BMW, men ja ved mye vann ute så kan det nok dugge litt. Ved veldig mye regn så dugger mine en liten flekk oppe ved sidemarkeringslyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Er nok dekkene dine som støyer. Kjøp deg noen dyrere dekk så blir det ikkje noe støy skal du se e60/61 er svært godt lydisolert. Dugg i lyktene er etter min erfaring vanlig på bmw .. Men er det for mye ville eg vurdert å bytte lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Er nok dekkene dine som støyer. Kjøp deg noen dyrere dekk så blir det ikkje noe støy skal du se e60/61 er svært godt lydisolert. Dugg i lyktene er etter min erfaring vanlig på bmw .. Men er det for mye ville eg vurdert å bytte lyktene.Dyre dekk kan støye de også,det har jeg fått erfare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Takker for alle svar. Gamlebilen kjører Nokian som er ganske stille. Har også god erfaring med Continental. Har sendt Mail til bilforhandler og skrevet at jeg vil ha bla nye sommerdekk. De var også ganske slitte de som stod på bilen. Vi får se hva de svarer. Det er mange fine e60/e61 til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 dekkstøy er vanlig i E60/61 etter min erfaring. av alle de E60 jeg har kjørt har ikke en støyet mindre enn min E34 på steinharde billigdekk 225/45-17 Og jeg har kjørt en del E60.. Er mindre dekkstøy i E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 hallo!!!!!!!! har du bridgestone potensa,,,, KAST DI!!!! ubrukelige på en bmw, mye støy og sporing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå