Gå til innhold

E60 dekkstøy ++


BRIO
 Share

Anbefalte innlegg

Har vært å sett på en 2006 525D. Reagerte på at det var mer dekkstøy i den en i min gamle e39. Det var sportsunderstell på bilen.Jeg fant ikke ut om det var runflat dekk på den. Det kan jo også være dekkmerket. Noen som har erfaring med dekkstøy i e60 i forhold til disse tingene?

Det var også dogg i hovedlyktene. Kan dette bare være at bilen har stått i ro noen uker i høstregnfulle Bergen :), eller er det et kjent problem med e60?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å sett på en 2006 525D. Reagerte på at det var mer dekkstøy i den en i min gamle e39. Det var sportsunderstell på bilen.Jeg fant ikke ut om det var runflat dekk på den. Det kan jo også være dekkmerket. Noen som har erfaring med dekkstøy i e60 i forhold til disse tingene?

Det var også dogg i hovedlyktene. Kan dette bare være at bilen har stått i ro noen uker i høstregnfulle Bergen :), eller er det et kjent problem med e60?

Det er nok dekkmerket ditt ja:) var i fjord sommer plaget av det samme på min, kjøpte da to nye dyre ventus dekk foran, ble en drømm etterpå:) Dugg i lyktene er vist en vanlig feil på enkelte BMW, men ja ved mye vann ute så kan det nok dugge litt. Ved veldig mye regn så dugger mine en liten flekk oppe ved sidemarkeringslyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok dekkene dine som støyer. Kjøp deg noen dyrere dekk så blir det ikkje noe støy skal du se :) e60/61 er svært godt lydisolert. Dugg i lyktene er etter min erfaring vanlig på bmw .. Men er det for mye ville eg vurdert å bytte lyktene.
Dyre dekk kan støye de også,det har jeg fått erfare!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle svar.

Gamlebilen kjører Nokian som er ganske stille. Har også god erfaring med Continental. Har sendt Mail til bilforhandler og skrevet at jeg vil ha bla nye sommerdekk. De var også ganske slitte de som stod på bilen.

Vi får se hva de svarer. Det er mange fine e60/e61 til salgs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...