Kennethe34 Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 Glema: coming up Tonyku: ja koed var faktisk rask for en gangs skyld men de klarte fremdeles ikke å gi beskjed om at delene var sendt.. Bilder:
Maloi Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Rart at du bestille lykte osv når du sir at du skal selge den!;P Men mene du skal beholde den;) :D
Kennethe34 Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Rart at du bestille lykte osv når du sir at du skal selge den!;P Men mene du skal beholde den;) :D Har du ikke hørt etter de siste uken? Har jo sagt til dæ at æ skal beholde den
Kennethe34 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 Ny oppdatering Har fått jobbet en del med bilen idag, og montert alle delene jeg fikk fra koed. Har i tillegg skiftet olje og renset motoren innvendig vet å tilsette 0,5l diesel til den gamle oljen før avtapping. Byttet også plugger, og siden de eneste jeg fikk tak i i nærheten var bosch super 4, så ble det slike Har lest om en del folk som mener de IKKE funker på M30, men merker ikke noe fjusking/feil med min bil enda. Har ikke så mye bilder fra skruinga siden tlf klikka helt å nekta å ta mer enn to bilder, men her er ihvertfall de: Er alltid like spennende å brenne ut traversforinger mtp hvor det tar fyr i bilen Gleder meg sykt til imorgen, da blir det prøveskilt og testing av bil med 100% understell!
Kennethe34 Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Skrevet Desember 31, 2010 Lenge siden det har skjedd noe her.. venter på penger til å kjøpe kam kit fra koed og slipesett til toppen. Knakk desverre enda en vippearm sist gang jeg hadde prøveskilt på den så nå byttes alt oppi der, og toppen skal overhales.. Har også mottat baklyktene og de ser veldig bra ut
Maloi Skrevet Desember 31, 2010 Skrevet Desember 31, 2010 Har du ? Har jeg ikke fått med meg :/ Bare å jobbe mye overtid fremover!
Kennethe34 Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Skrevet Desember 31, 2010 Vippearmen eller lyktene du ikke fikk med deg? Januar blir nok en sinnsyk overtidsmnd ja
Kennethe34 Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Lenge siden jeg har oppdatert noe her! Bilen har stådd på samme parkeringsplass siden vippearm nr2 knakk.. Men nå er det bestillt kamkit og slipesett fra koed! Satser på å få fiksa bilen neste helg eller helga etter der. I tillegg til toppoverhalingen skal jeg få bytta endeledd, ta 4hjulskontroll, se litt på kombi som detter ut i ny og ne (må av og på med tenning) og gi den en skikkelig vask innvendig og utvendig. Gleder meg til å begynne med gobilen igjen!
tonyku Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Delenr på de her: Noe brilleforinger i poly? Sia det er gult på dem tenkte jeg.
Kennethe34 Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Delenr på de her: Noe brilleforinger i poly? Sia det er gult på dem tenkte jeg. Delenr fra koed:www7010 Nei de er ikke poly, er jo kuleledd Det gule er bare "fjæra" på mansjetten.
tonyku Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Okay Mine "fjærer" var blå så tenkte kansje at man fikk disse i poly
Kennethe34 Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Da var kamkit og slipesett kommet fra koed Nå gjenstår det bare å opparbeide seg litt arbeidslyst
Kennethe34 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Sitter å vurderer nye felger.. tenkte muligens på de her: http://nettbutikk.gs...980858&type=alt Var jo slett ikke ille pris + 17" er nok mest gunstig mtp dekk kostnader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå