Kvasi Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Kjøpte en -89 E30 IX Touring for en ukes tid siden og må vel lage en "garasje" her jeg også. Den er vel mer å anse som en bruksbil enn et prosjekt, men kjenner jeg meg selv rett kommer den sikkert til å gjennomgå div forandringer etterhvert. Vehicle information Type code AG95 Type 325IX (EUR) Dev. series E30 (5) Line 3 Body type TOUR Steering LL Door count 5 Engine M20 Cubical capacity 2.50 Power 141 Transmision ALLR Gearbox MECH Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181) Upholstery SILBER STOFF (0270) Prod. date 1989-08-31 Order options No. Description 288 LT/ALY WHEELS 314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES 401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC 410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 540 CRUISE CONTROL 551 ON-BOARD COMPUTER II W REMOTE CONTROL 675 BMW SOUND SYSTEM 681 DACHANTENNE 687 RADIO PREPARATION 690 CASSETTE HOLDER 804 SWITZERLAND VERSION Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Høyrest rått ut Men kva er oppsett på motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Komp er original med MLS pakning ellers er all innmat original, rustfritt grenrør som en eller annen amerikaner har sveist sammen, kinaturbo, 440 dyser og elektronikkjustering hos EStuning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Blir en bra dag vet jeg, kommer deler i posten som gjør at jeg kan øke med 50 hk ca. Og det vil jeg jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Godt å se at ix'en tåler litt krefter, for du har drivverket intakt? Tviler på at den innsugsbelgen tåler 1bar for lenge, har du skiftet denne etter bildet ble tatt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Eit tips til er jo å flytte lmm til innsuget på turbo eller så ryker vel den etterkvart med mindre du kjøre 535lmm da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Skal ha bort hele lmm om ikke så lenge. Men den har levd med ladetrykk i nesten to år og er still going strong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Fler bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Eit tips til er jo å flytte lmm til innsuget på turbo eller så ryker vel den etterkvart med mindre du kjøre 535lmm da Hvordan tåler 535lmm mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Fler bilder Er ikke så mye å se på med 14" stålfelger og kapsler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Blir det av noe MS? har du intercoolter på bilen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Regner med det blir MS ja, har en kompis som er guru på det og har tilbydd seg å delta.. Cooleren (din) ligger å venter på å bli montert. Var litt skeptisk til å montere den før datasprut er på plass, siden blandinga blir annerledes da. Ringte ES tuning i går, de som har chippet den, og spurte og de mente det bare er å peise på så om etpar dager er den nok på plass. Får ikke nok fuel etter ca 4500rpm, men nå ligger det ny pumpe og venter på posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Har du kjørt den med turbo i to år, og magert over 4500rpm? Hvor mange km da? Imponerende om den har holdt lenge slik Har du latt drivverket kjenne kreftene skikkelig? Har planer om å øke kreftene litt i min ix også skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Jeg har bare hatt den etpar uker, og nei den har ikke gått magert hele tiden. Har ikke vært fullt så mye ladetrykk hele tiden nemlig.. Oppskriften er visst å være snill gutt i 1. giret når det er godt feste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Eit tips til er jo å flytte lmm til innsuget på turbo eller så ryker vel den etterkvart med mindre du kjøre 535lmm da Hvordan tåler 535lmm mer? Kan hende eg begir meg utpå eit felt eg ikkje har peiling på no men stemmer ikkje det att 535`n suger litt meir luft enn ein 2.5 liter? Da burde jo lmm`n tåle litt meir Erfaringa mi er no iallefall att 535lmm`n er meir villig ved ladetrykk enn b25 lmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå