Willersrud Skrevet Oktober 30, 2010 Skrevet Oktober 30, 2010 Driver og skal bytte fra kasset autoreverse i en E39 99 modell, Denne har displayet fast i spilleren så den har ikke egen kabel til displayet, noe den spilleren jeg skal montere har. Jeg skal montere cdspiller BMW proffesional med MID (multifunksjons) display. Kjøpte et kabelsett for ettermontering av dette på koed, men de hadde ikke noen bruksanvisning på hvor disse 5 løse ledningene skulle kobles. dette måtte jeg gjette meg fram til selv etter hva jeg forsto. noen som har vært borte i dette?
Otis Skrevet Oktober 30, 2010 Skrevet Oktober 30, 2010 Kanskje denne kan hjelpe? http://jump.fm/CMPFG
Willersrud Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2010 Kanskje denne kan hjelpe?http://jump.fm/CMPFG Hva er dette for noe tull?
Otis Skrevet Oktober 30, 2010 Skrevet Oktober 30, 2010 Det er ikke tull, men en PDF som du kan laste ned. Se nede til høyre. Der er det en link vor du kan laste ned filen.
Willersrud Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2010 Det er ikke tull, men en PDF som du kan laste ned.Se nede til høyre. Der er det en link vor du kan laste ned filen. The file link that you requested is not valid. Please contact link publisher or try to make a search.
Vannslangen Skrevet Oktober 30, 2010 Skrevet Oktober 30, 2010 Virka noe jalla den pdf'en ja, fikk det ikke til jeg heller, havna på ei rumensk side som antivirusen blokka Men, litt offtopic men kunne du postet et bilde av denne cd spilleren/displayet, gjerne ferdig montert evt løst?
Otis Skrevet Oktober 30, 2010 Skrevet Oktober 30, 2010 Det er ikke jalla, det er et dokument fra BMW. Frostår ikke hvorfor du ikke fikk det til, men fikk lest PDFen. Det er rart det. Men jeg kan se etter et annet eksemplar av ettermonteringen.
Otis Skrevet Oktober 30, 2010 Skrevet Oktober 30, 2010 Her er et bilde av hvilken link dere skal trykke på for å laste ned filen: Jeg fant ingen andre guide for denne jobben.
kafsan Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Kan bekrefte at linken funker fint Otis; dersom Willersrud er interessert så sender han deg sikkert en PM med en mailadresse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå