smez Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 det må være drømmen å få en så pen e30 hadde det vært min så hadde jeg holdt den 110% orginal. og brukt den minst mulig.. gratulerer med fin bil håper du tar godt vare på den..
TM custom Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 det må være drømmen å få en så pen e30 hadde det vært min så hadde jeg holdt den 110% orginal. og brukt den minst mulig.. gratulerer med fin bil håper du tar godt vare på den.. Jo takk, det er virkelig drømmebilen det har ja Original skal den holdes men den kommer nok desverre til å bli brukt litt over gjennomsnittet mye .
burnout18 Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Gratulerer med grombil behold den orginal. finnes jo nesten ikke noe orginalt lenger.
S. Gunstad Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Dæven! Legg den ut på finn og kjøp deg en e46 du kan skru på! Da får ABS og airbag med på kjøpet
TM custom Skrevet November 10, 2010 Forfatter Skrevet November 10, 2010 Dæven! Legg den ut på finn og kjøp deg en e46 du kan skru på! Da får ABS og airbag med på kjøpet blir nok ikke noe salg av denne bilen, E30 frelst jeg så E46 er ikke helt min stil. men abs har den. Å nå har det seg jo slik at jeg å ung og dum så den airbagen tenker jeg ikke så mye på
ingard Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Nydelig bil ja. Motorommet så jo nytt ut! Heldiggris
TM custom Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Skrevet Desember 12, 2010 Skjer ikke så mye her om dagen. Grunnen til det er at jeg ikke kan kjøpe deler siden jeg vet jeg får deler til jul men jeg vet ikke hva så det kommer nok en update i januar
Papperboy Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 kult med en så strøken gammel bil.. er ikke så mange av de.. er ikke like imponerende med en strøken 2001 modell foreksempel...
TM custom Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Skrevet Desember 25, 2010 da var julaften over og her er noen av gårsdagens gaver - gass støtdempere foran - støtdemperputer og mansjetter foran - bremseskiver bak - bremsesko til håndbrek - bremseklosser bak og foran - registerreim og strammehjul - viftereim - Beru Ultra X Titan 2 tennplugger - nye emblemer
TM custom Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Skrevet Desember 26, 2010 ja jeg ble veldig fornøyd med årets gaver kan man si
håkon_w Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 hhuseboe, senkesett, stabstag, andre foringer og muligens sportsinteriør (m-tech stoff) er greit nok mener jeg, da den blir MYE bedre å kjøre med tanke på styring, og ikke minst komfort. Er jo bare å ta vare på orginaldelene, så har man muligheten til å gjøre den orginal igjen ved en senere anledning. Regner med at dette blir en bruksbil, så da skal man ha litt kjøreglede i tillegg. Har du prøvd en orginal E30? Er som å kjøre en båt, med mindre den kom orginalt med m-tech understell/interiør. original E30 er ikke som å kjøre båt om den er i bra stand. Hva skal du forresten med nye, brukte fjærbein?
bmwe30fire Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 strøøken! godt det er noen som tar vare på gammelt gull
Østgaard Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Denne ser bra ut Fint med "riktige" oppgraderinger, som du driver med. Viktig med vedlikehold Hadde forresten vert artig å sett denne på e30 treffet til sommaren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå