Joakim H Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 sitter og ser på en e36, den er perfekt unntatt radio antenna som kommer opp av taket:O noen som vet om det er mye jobb og få fjernet den fra taket og til bakruta? må vel fjerne den fra taket, tinne/sveise igjen hullet og trekke ledningene til bakruta også få tak i en bakrute med antenne i noen som har peiling? -Joakim H Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 Trodde nå E36 kom med antennen i bakruta originale eller på venstre bakskjerm. Har aldri sett en radioantenne på taket på disse. Sikkert en ettermontert mobilantenne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joakim H Posted November 1, 2010 Author Share Posted November 1, 2010 må nesten forhøre meg med selger:) har sett e36 med antenne men den kom opp mellom taket og bakruta på en eller annen måte:P -Joakim H Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 Sleng ut et bilde av den da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErlendSandved Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 Min ligger oppover i den fremste stolpen til taket, det funker fjell! Ikke at jeg hører så jeevla mye på radion da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joakim H Posted November 1, 2010 Author Share Posted November 1, 2010 er det orginalt eller? hehe hører egentlig bare på radio i bil:) men det kan vel ha noe med at jeg ikke har noe ipod eller cd spiller med ipod tilkobling Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErlendSandved Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Det er jeg faktisk ikke helt sikker på! Usb brikke eller brenne en cd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts