Eivimath Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Syk bil! Du har ingen interiørbilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossvoll Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Takk for det Bilen står på hjem plassen akkurat nå, bor et stykke unna, men skal dit i morgen så får se om jeg ikke får tatt noen bilder da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Nei fysj, denne var stygg. Når jeg tenker meg om tror jeg faktisk ikke jeg har sett under huven på denne før, for jeg tror jeg hadde kommet til å huske det hælvetes svære luftfilteret. Var det noe Frode kjøpte? Har du tatt motorvask før du tok bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossvoll Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Ja det var Frode som kjøpte det på Ebay om jeg ikke husker feil. Nei har ikke tatt motorvask, var strøkent under der når jeg kjøpte den. Eieren før Frode likte tydelighvis å ha ting på stell, men det ser jeg jo på resten av bilen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Ingen tvil om det. Veldig gjennomført bil, og alt er gjort "rett". Mangler bare 4 rør, så er den bortimot perfekt! Personlig ville jeg kanskje vurdert luftintakene til bremsekjøling i fronten, Synes disse gjør seg på E39. Både de små ved lyktene som Hamann bruker og de originale (?) begge deler koster dog heroin, og er som sådan kanskje litt bortkastede penger for en liten kostmetisk detalj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossvoll Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 De til Hamann var jo tøffe, de ander ble litt for "bling" for min del, men hadde sikkert gjort seg i svart. Så det må jo vurderes Passelig dimensjon på bakdekka til Hamann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Nydelig bil, med riktig motor! Må bare slenge inn at jeg ELSKER Hamann til E39. For noen feite hjul bak D: Og så breie hofter den får. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Du får bare dreie noen selv og lakke de sort. BMWPower har hjemmelagde på sin E39. Grei dim. på den Hamann ja. Tro hvor mye en slik bredding koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossvoll Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 BMWpower sine luftintak så jo bra ut, må bli no sånt hvis jeg skal ha. Koster sikkert like mye som e34`n din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Du er jaggu en moroklump du Rossvoll. Bruker anledningen til å minne deg på at du kjører automat. Can't handle a stick? Det er forresten 19x12" med 335/20/19 gummi på den Hamann børsa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossvoll Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Steptronic takk. Har jo 2 andre biler med manuell så er jo greit å veksle litt inni mellom Må jo kjøpe kompressor før bredding hvis man skal ha sjangs til å rive løs slike dimensjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Har du en converter? ja. ergo - Automat. Må sikkert ha litt mere futt for å dra rundt de dekka på tørrasfalten ja. evt. kan du jo gjøre som du gjorde på sx'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 denna va feit. helsort også. ikke dyr heller http://cgi.ebay.de/E39-M5-AIR-INTAKE-Gi ... 063wt_1139 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossvoll Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Håper BMW kassa tåler litt mer en sx kassa Den var nais, noe sånt jeg tenkte meg. er vell bare å bestille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Tro om det er med den luftkanalen som går bak til bremseskivene? Ser og det står ettellerannet om 2 versjoner, et som og inneholder bl.a 2 luftfilter og greier. Riktignok til M5, men det står litt lengre ned at det og kan brukes på 535 og 540i. Edit: ser forresten ut til at disse skal gi kald luft til luftfiltrene, mao ikke bremseskivene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå