Rossvoll Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Jeg forsto ingen ting siden alt sto på tysk, men du har sikkert rett. Er sikkert ikke så vanskelig å omarbeide litt og få kjøling til bremsene istedefor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Google er flink til å oversette. Kan ikke tenke meg til at det er så vanskelig å få korrigert på det nei. Jeg synes du skal gjøre et forsøk. Har aldri prøvet å bestille noe fra Tyskland, så det hadde vært greit å vite hvor enkelt det kan la seg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Gratulerer med RÅ bil Og med de planene dine, så kommer den til å bli helt perverst! Blir det presse fra ESS da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossvoll Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Takk for det Er planen det, men blir sikkert ikke med det første Hvis Hafsmo over her lader E34 sin med kompressor, må jo jeg også gjøre det, kan jo ikke risikere å bli frakjørt PS. Top Gear går på nrk3 akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Det skjønner jeg, det koster jo gankse mye hos ESS! Men da blir det gjort ordentlig, og bilen din ville gått stygg fort Konge! Hadde glemt det jeg, får bytte kanal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Hehe, det går begge veier. Handler du deg kompressor skal jeg og ha det, om jeg så må selge kjærringa! (ikke si at jeg sa det) og jeg har ikke nrk3 her ombord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossvoll Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 ESS har jo akkurat ikke dårlig rykte på seg. Koster en del ja, synd at verdien på bilen ikke stiger, men derimot kanskje synker Men er sikkert verdt penga når du setter deg bak rattet og trør fjøla i vater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Det er forresten 19x12" med 335/20/19 gummi på den Hamann børsa. Det er jo helt vannvittig... fett. Men som du sa, breddinga koster nok en GOD del. Tør ikke tenke på prisen, så da får det bare være. Rossvoll, noen planer om å bygge om til 540/6? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossvoll Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Tanken har jo streifet, men tror ikke det blir. Før jeg kjøpte BMW`n sa jeg at jeg aldri skulle ha automat og at det var for talent løse kjerringer, men etter å ha prøvd steptronic kassa ble tonen enn annen og er kjempe fornøyd med den. Var med og hjalp Hafsmo da han byttet til manuel på sin E34 og det er en del arbeid og det ble dyrere en antatt, men resultatet ble jo selfølgelig bra Når du fjerner automat kassa på E39`n må du vel også omprogrammere hjernen slik at den fungerer opp mot den manuelle. Er sikkert bare å sende den inn å få det gjort, har ikke undersøkt så mye. Tar meg uansett ikke råd til å bytte nå, da er kompressor lengere oppe på listen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Her var det gjort veldig mye rett! Ser prioriteringslista er på stell også Har ikke vurdert M5-speil for å fullføre looken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossvoll Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Jo hadde sikkert gjort seg med m5 speil, så du skal ikke se bort ifra at det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken! Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Gratulerer med herlig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Hvis Hafsmo over her lader E34 sin med kompressor, må jo jeg også gjøre det, kan jo ikke risikere å bli frakjørt *kremt host* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossvoll Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 Må vell tørke støvet av sx`n, sånn at i det minste blir litt motstand når vi skal kjør om kapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Mulig eg såg denne på Kokstad utenfor BMW for 3-4 veker siden? Var iallefall ein sølv 540i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå