Gjest atlis Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Hakke hatt strøm siden i går Olan, mista ladern. Men jeg ringer deg i morgen, så flekker jeg mellom skiftplan etterpå så ser vi når det passer
Olan Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 Hakke hatt strøm siden i går Olan, mista ladern. Men jeg ringer deg i morgen, så flekker jeg mellom skiftplan etterpå så ser vi når det passer Okei, den er fin
bmw530i Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Du har ikke TIFELDIGVIS ei bunnpanne og oljepumpe til salgs?
Olan Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 Du har ikke TIFELDIGVIS ei bunnpanne og oljepumpe til salgs? Hvis du snakker med altis over her så har han en b20 motor som er havarert som muligens selges i deler
Olan Skrevet November 10, 2010 Forfatter Skrevet November 10, 2010 Må vel være noen som trenger et eller annet ?
sexeren Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Må vel være noen som trenger et eller annet ? Trenger venstre framsjerm, venstre lykt, hele grillen med plasten i fronten på begge siden å panser.. Vill egentlig ikke betale så mye for dette, så hva kan du selge dette for? Samlet pris?
Olan Skrevet November 10, 2010 Forfatter Skrevet November 10, 2010 Må vel være noen som trenger et eller annet ? Trenger venstre framsjerm, venstre lykt, hele grillen med plasten i fronten på begge siden å panser.. Vill egentlig ikke betale så mye for dette, så hva kan du selge dette for? Samlet pris? Blir for stort å sende med posten hvertfall...
Olan Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 Bilen blir begynt demontert i kveld !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå