toddegutt Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Når jeg starter får jeg melding om at det er tid for å skifte olje. Det skal jeg gjøre selv. Men må jeg på merkeverksted for å fjerne meldinga eller har noen et knep;-)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nordsidetuning Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 nei du kan slette det selv Knopf des Tageskilometerzählers links im Armaturenbrett gedrückt halten Zündschloss auf Stellung 1 (Radiostellung) Reset SIA erscheint nach kurzer Zeit im Display - Knopf weiterhin gedrückt halten Reset SIA beginnt nach kurzer Zeit zu blinken - Knopf loslassen Nach 2-3 Sekunden (während des Blinkvorganges) Knopf erneut drücken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Ved siden av tripptelleren trykket i dashbordet Tenningslåsen til posisjon 1 (radio posisjon) SIA reset etter kort tid på skjermen - hold knappen inne Tilbakestill SIA begynner å blinke etter kort tid - slipp knappen trykk etter 2-3 sekunder (under blinkende prosessen) knappen igjen der er d på norsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nordsidetuning Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 jeg er lit lat i dag ga ikke og oversette det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Samma gjelder på e30'n min også, men jeg skjønte ikke den oversatte teksten engang jeg, googe translate du har brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 For e39 uten ODB plugg, men som har den runde diagnose pluggen i motorrommet, så skal man gjøre slik; Slå på tenningen Koble en liten ledningsstump mellom kontaktpunkt 7 og andre enden i jord. Etter 3 sekunder skal olje service nullstilles. Da er det en fordel å være 2 personer for å se når dette skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Samma gjelder på e30'n min også, men jeg skjønte ikke den oversatte teksten engang jeg, googe translate du har brukt? Det var det samme på alle BMW med rund diagnoseplugg i motorrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Jord pin 7 i pin 19 i 4-5 sek. Gjorde dette på min forrige uke og det funket som bare det.. Bergeeee reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toddegutt Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Livet hadde vært dyrere uten bimmers.no:-) Takker og bukker Bergeeee reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå