Gå til innhold

Multimediaspiller til e39 1998 mod


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har jeg prøvd å ringe sende tekstmelding men er vist ikke innteresse å selge.Innloggingssia er helt på bærtur da man ikke får registrert seg.Velger Hordaland som fylke men når man trykker send så går den rubrikken over til Norway å da er det ett aldrig så lite problem å finne hordaland.Men finnes vel andre alternativer tenker jeg. :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Nå har jeg prøvd å ringe sende tekstmelding men er vist ikke innteresse å selge.Innloggingssia er helt på bærtur da man ikke får registrert seg.Velger Hordaland som fylke men når man trykker send så går den rubrikken over til Norway å da er det ett aldrig så lite problem å finne hordaland.Men finnes vel andre alternativer tenker jeg. :twisted:

Fikk du ikke txt melding fra meg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det står på tegningen i bruksanvisningen eller den klistrelappen bakpå.

Ellers kobles den bare der den passer.. Det gjorde jeg første gang og det funka mener jeg å huske.. :)

Lang AUX kabel for lyd? Skjønner ikke hva du mener nå... :) Ta et bilde av den og legg ut!

Kanke huske jeg fikk med noen lang AUX kabel... :P om jeg fikk med AUX kabel i det hele tatt.. det tror jeg ikke..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dynavin skjermen min er helt svart, den kommer heller ikke på. men lysa på spilleren lyser... kan det være en sikring som har gått ?

Har selv vært ute for det samme under tilkopling av diverse dill dall, det eneste jeg gjorde da var å gå over alle kontakter samt trekke de ut inn, dette funket her iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...