Gå til innhold

Multimediaspiller til e39 1998 mod


 Share

Anbefalte innlegg

Synes dere den er stor nok til å se en film på i bilen f. eks.?

Det er ekstern utgang til ekstraskjermer, så man legger jo bare opp en kabel til baksetet og de eksterne skjermene. Generell regel er 1m pr 10", så hvis du har 6,2" slik som DVN-E39 er jo vanlig avstand ca 0,5 meter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg betalt 5473,- + moms

dette var da Spiller + Dvb-T enhet

Hvis det er prisen fra usa, så er jo vi billigere uansett da.

http://www.finn.no/finn/torget/butikk/a ... e=26264136

6980,- hos dere for spiller + Dvb-T enhet, hvordan får du det til å bli billigere?

momsen var ca rundt 600,- pga Jeff satte ned verdien på pakken.

Så jeg sparte ca 1000,- fremfor å handle hos dere.

Leveringstiden var ikke så værst heller, ca 1 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalt 5473,- + moms

dette var da Spiller + Dvb-T enhet

Hvis det er prisen fra usa, så er jo vi billigere uansett da.

http://www.finn.no/finn/torget/butikk/a ... e=26264136

6980,- hos dere for spiller + Dvb-T enhet, hvordan får du det til å bli billigere?

momsen var ca rundt 600,- pga Jeff satte ned verdien på pakken.

Så jeg sparte ca 1000,- fremfor å handle hos dere.

Leveringstiden var ikke så værst heller, ca 1 uke.

Var dette v4 eller v5 modellen du fikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalt 5473,- + moms

dette var da Spiller + Dvb-T enhet

Hvis det er prisen fra usa, så er jo vi billigere uansett da.

http://www.finn.no/finn/torget/butikk/a ... e=26264136

6980,- hos dere for spiller + Dvb-T enhet, hvordan får du det til å bli billigere?

momsen var ca rundt 600,- pga Jeff satte ned verdien på pakken.

Så jeg sparte ca 1000,- fremfor å handle hos dere.

Leveringstiden var ikke så værst heller, ca 1 uke.

Jeg vet ikke hva du tenker med +, er det pluss eller inkludert?

Trur det er du som skriver det litt rart!

Kan du skrive hva du har betalt totalt for spiller ink moms og porto?

Vi selger spillerne for 5490. Og jeg det var på den prisen jeg tenkte å gi en bimmersrabatt :)

Jeff begynte med dynavin spillere før oss, slik at han har nådd å bygge opp et lager. Mens vi har nådd å prøve de, bestilt noen enheter som rett og slett har blitt revet vekk.

Som sakt så er lagrene hos dynavin helt tomme nu, så når de begynner å produsere igjen, så vil vi få absolutt siste utgave!

Edit: Vi kan dessverre ikke jukse med mva, da vi er et norskregistrert firma og kan ikke drive useriøst og underdra felleskassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man kun kjøpe spiller fra Jeff, kommer den på 4228,- dette er inkludert frakt men uten moms.

Total pris med moms, kommer på ca 4728,-

Total pris med moms uten moms triksing ca 5385,-

Det er tydelig at Jeff får god pris fra Dynavin, da 1 spiller sendt fra Dynavin koster 630,- Euro = 4996,- + moms = 6345,-

Dette er om man skal kjøpe direkte fra Dynavin selv, da jeg alltid tråler etter best tilbud.

Men problemet med å bestille fra utlandet kommer jo når spilleren slutter å virke, tenker på garanti/reklamasjon, så der har jo dere en fordel da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man kun kjøpe spiller fra Jeff, kommer den på 4228,- dette er inkludert frakt men uten moms.

Total pris med moms, kommer på ca 4728,-

Total pris med moms uten moms triksing ca 5385,-

Det er tydelig at Jeff får god pris fra Dynavin, da 1 spiller sendt fra Dynavin koster 630,- Euro = 4996,- + moms = 6345,-

Dette er om man skal kjøpe direkte fra Dynavin selv, da jeg alltid tråler etter best tilbud.

Men problemet med å bestille fra utlandet kommer jo når spilleren slutter å virke, tenker på garanti/reklamasjon, så der har jo dere en fordel da :)

Oki, så i praksis er det 4728kr vi må konkurrere mot...

Da må vi klare å si 5160kr inkludert porto på DVN-E39, dette som bimmers.no tilbud. Bra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man kun kjøpe spiller fra Jeff, kommer den på 4228,- dette er inkludert frakt men uten moms.

Total pris med moms, kommer på ca 4728,-

Total pris med moms uten moms triksing ca 5385,-

Det er tydelig at Jeff får god pris fra Dynavin, da 1 spiller sendt fra Dynavin koster 630,- Euro = 4996,- + moms = 6345,-

Dette er om man skal kjøpe direkte fra Dynavin selv, da jeg alltid tråler etter best tilbud.

Men problemet med å bestille fra utlandet kommer jo når spilleren slutter å virke, tenker på garanti/reklamasjon, så der har jo dere en fordel da :)

Oki, så i praksis er det 4728kr vi må konkurrere mot...

Da må vi klare å si 5160kr inkludert porto på DVN-E39, dette som bimmers.no tilbud. Bra? :)

Vil si at dette er ett bra tilbud ja, hadde jeg ikke allerede kjøpt av Jeff så hadde jeg nok kjøpt den fra dere.

Så må jeg bare få si at som sagt så har jeg testet mange Kinesiske bilspillere, men Dynavin sin kan ikke sammenlignes med disse, Dynavin er mye mer profesjonellt enn disse andre.

Det sier seg kanskje selv når de hører på kundene og lanserer nye modeller + at de stiller opp på diverse stands og har egen avdeling i Tyskland, samt en brukbar internett side.

Det samme kan en ikke akkurat si om Hualigan sine spillere, valget mitt sto mellom disse.

Ellers finner man mye info om spillerne her:

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=793437

samt her:

http://dynavin.freeforums.org/index.php

sistnevnte må man regge seg på for å se trådene som omhandler Bmw.

Føler jeg skryter veldig mye her nå og reklamerer.

Når det er sagt så har jeg ingen forbindelse med verken Stoppie-Master her inne eller Jeff på E46fanatics.

Jeg er kun en lykkelig eier av en Dynavin spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kun en lykkelig eier av en Dynavin spiller.

Kunne du tatt noen bilder av skjermen montert i din bil, fra forskjellige vinkler? Helst ta noen bilder fra baksetet også hvis det er mulig :)

Skal prøve å få gjort det ja, skal montere tv modulen i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...