Haug530D Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Da kjører jeg Tomtom 7.9 med Scandinavia 860.3100 kart Alt fungerer Så da kan jeg velge mellom Tomtom og Igo, skal få lagt inn Garmin og Igo Primo også, så dette blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Hehe, genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Var på loftet i dag og jommen meg så fant jeg tv antennen jeg brukte når jeg hadde bilpc, har bare koplet sånn midlertidig så jeg tar strøm fra sigarett tenner uttaket, jeg får også bra bilde når jeg har gjemmt antennen bak A-Stolpen, prøvde til å med å legge den på gulvet, funket like fint det I tilegg så fikk jeg Usb Wifi adapter i posten i dag, så da må jeg se om jeg ikke kan få fikset internett i bilen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Min dynavin er på tur fra USA nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Min dynavin er på tur fra USA nå... Du kan glede deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Da har jeg en gledelig nyhet til bimmersbrukere. Produksjonen hos Dynavin har startet opp igjen, og vi har fått ny pris. Så nu kjører vi en skikkelig bimmers rabatt på kr 4960,- inkludert porto, 2GB micro-SD kort med kart og TMC. For å få bimmers rabatt, send meg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Tmc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325turbo Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Da har jeg en gledelig nyhet til bimmersbrukere.Produksjonen hos Dynavin har startet opp igjen, og vi har fått ny pris. Så nu kjører vi en skikkelig bimmers rabatt på kr 4960,- inkludert porto, 2GB micro-SD kort med kart og TMC. For å få bimmers rabatt, send meg PM. Ettersom jeg kjøpte av deg før bimmers rabatten kom, får jeg ikke en "veldig" god pris på ryggekamera da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 TMC=Traffic Message Channel via rds radio hvis jeg ikke tar helt feil? ☺ edit: tok ikke feil nei http://www.vegvesen.no/Fag/Trafikk/RDS-TMC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 TMC=Traffic Message Channel via rds radio hvis jeg ikke tar helt feil? ☺edit: tok ikke feil nei http://www.vegvesen.no/Fag/Trafikk/RDS-TMC Jeg vet hva det er, men visste ikke at det var det på Dynavin spillerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfun Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Jeg ser det er flere som forsker på bilens I-bus, mange prosjekter med soft- og hardware. Hadde bare noen klart å lage et interface + software til Dynavin så hadde jeg kjøpt uten å blunke. Er det noen som har tenkt på dette? Sikkert ganske mange (meg inkludert) som ikke har noe annet valg enn å bruke det originale systemet pga. OBC osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Jeg ser det er flere som forsker på bilens I-bus, mange prosjekter med soft- og hardware. Hadde bare noen klart å lage et interface + software til Dynavin så hadde jeg kjøpt uten å blunke. Er det noen som har tenkt på dette? Sikkert ganske mange (meg inkludert) som ikke har noe annet valg enn å bruke det originale systemet pga. OBC osv. Hva har du mest bruk for? Å vite snittforbruket ditt, eller en multimedia spiller med alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfun Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Hva har du mest bruk for? Å vite snittforbruket ditt, eller en multimedia spiller med alt? Tja.. Greit å ha innstillinger for parkeringsvarmer/ventilasjon, men snittforbruk osv. er også en meget vesentlig del. Jeg får si som Ole Brumm; "ja takk, begge deler" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Hva har du mest bruk for? Å vite snittforbruket ditt, eller en multimedia spiller med alt? Tja.. Greit å ha innstillinger for parkeringsvarmer/ventilasjon, men snittforbruk osv. er også en meget vesentlig del. Jeg får si som Ole Brumm; "ja takk, begge deler" Ja den med webasto er meget viktig ja, derfor jeg også ikke installerte i min E38... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Er det noen som vet hvor man får kjøt forlengelses kabel til mid.. tenkte jeg skulle flytte denne til hanskerommet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå