Superbeetle Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Ved nærmere ettertanke så tror jeg kanskje at jeg hadde beholdt M3 felgene.. Evt noe BBS RC.. Skulle ikke dette bli en driftebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Ikke helt min smak.. Her er favorittene hittil : 1 : 2 : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Ved nærmere ettertanke så tror jeg kanskje at jeg hadde beholdt M3 felgene.. Evt noe BBS RC.. Skulle ikke dette bli en driftebil? Se i bilder/filmer show off, ny bil Denne skal jeg bruke på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 aha...! Men RC felgene ser veldig bra ut på E36.. Felger som Oz Mito, Bbs Rs, rc090 etc er kule, men veldig old school og krever massiv senk etc .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Hvis du leser første innlegget, skal bilen ha coilovers, og vals vis det må til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 Da blir det OZ mito til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Ved nærmere ettertanke så tror jeg kanskje at jeg hadde beholdt M3 felgene.. Evt noe BBS RC.. Skulle ikke dette bli en driftebil? Se i bilder/filmer show off, ny bil Denne skal jeg bruke på veien dem var stygge, å herre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 Mhm, ikke mye pent på e36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå