Testpiloten Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 Hei Mikael. Ja skal til ACR på Juni ja! Blir sommerens bil høydepunkt for meg det Hva med deg? Tar du turen? Enda en liten update med bedre bilder. Fått justert høyden slik jeg regner med den blir nå. Justeringen bak er i bunn, fremme er det 3,5 cm å gå på på fjærbeinet. Må fylle opp bilen med noe folk å få kjørt litt å se om det subber før jeg avgjør om jeg skal justere litt opp bak eller ikke.. tøft ser det virkelig ut da Bumperstoppers er også en mulighet
Testpiloten Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 Har lagt seg litt vann i røra etter at jeg har småstartet nå å da ser jeg Skal vel få varmet opp å bli kvitt det snart
handsome Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 Gromt! Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Tzunami Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 apropos vann i røra, er ikke det en ulempe med dtm-potte? den vil jo samle på vann og drit som detter nedi?
Testpiloten Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 Tror nok jeg skal få blåst ut vannet etterhvert Eventuelt skremt "vannet" av noen gamle nabokjerringer hehe Blir bare brukt til treff denne bilen og hvis det skulle bli en sjelden solskinnsdag her i Trøndelag. Så tror nok det skal gå bra
Testpiloten Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Skrevet Mai 24, 2012 Da er seter montert og bilen begynner å bli klargjort for dagstur til Våler på Lørdag. Puslet litt inni garasjen min også. Malt muren i samme blåfarge som Motorsport stripene på bilen Skal koble opp lys og strøm til uken nå så begynner det nærme seg.
Testpiloten Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Skrevet Juni 10, 2012 Kommet hjem fra ei perfekt helg på ACR! Ble pokal å greier, det hadde jeg ikke forventet! Har nettopp prøvd å lage en liten videosnutt, min første ever, så ikke noe fancy stuff. Men her er linken
plugg69 Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 Grattis... Som sagt.. Treffets fineste bmw:) Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2
APedersen Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 Bilen din så meget grom ut på treffet, og gratulerer med pokal
W-spec Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Likte denne , og synes den E36 320'n du kjører forbi på 2:15 var spesielt rå.
Spiff Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 apropos vann i røra, er ikke det en ulempe med dtm-potte? den vil jo samle på vann og drit som detter nedi? må jo bare vinkle på otta littegrann så den heller bakover
Testpiloten Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 Likte denne , og synes den E36 320'n du kjører forbi på 2:15 var spesielt rå. Hehe var deg det da? Regner med du hadde det like gøy på treffet som meg?
Testpiloten Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 Lagt ut ny redigert versjon på Youtube, enjoy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå