Tommy Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Så bra ut dette, å likte at difuseren forblir sort, å da håper jeg bare at du beholder den lille leppa på frontfangeren sort også, så det matcher. Baklyktene er litt sån bob bob etter min mening, de får bilen til å se litt "billig" ut.
Superbeetle Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Tror jeg ville gått for orginale lykter! Men kanskje med sotete hvite blinklys?
j_b Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 tror med org lykter blir mere clean og freshere enn de sorte.. men du kan jo bytte etter når du har behov for det da, fort gjort det. få på fronten og lykter foran da, så er utvendig det meste ferdig
Testpiloten Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Skrevet Desember 4, 2010 Enig med du Ja skikkelig gira på å få på fronten, men skal vente til jeg har handla motor, for da blir det lettere å få inn den. Reiser å handler M3 3.2 Cab til uka, skal kun ha motor+gir selv så blir anledning for å få kjøpt masse deler fra den.
Vegard-E30 Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Sei ifra om det er sperrediff på den bilen. eg er intr!
sv90 Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Tror jeg ville gått for orginale lykter! Men kanskje med sotete hvite blinklys? +1!!!!
Testpiloten Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Sei ifra om det er sperrediff på den bilen. eg er intr! Regner med det er det Så kommer nok en tilsalgs tråd til helgen tenker jeg.
Testpiloten Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Skrevet Desember 9, 2010 På tur hjem fra England. Jeg har hentet M3 og han Ole har hentet seg Ariel Atom Vindus spylern måtte selvfølgelig ta kvelden på tur hjem
M3 Yngve Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Møtte dem/ dere oppover i Sverige på formiddagen. Tenkt å kjøre åpen bil så langt, må da være steike gale. Var det glatt oppover? Skal samme vei til uka, serru?
Testpiloten Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Skrevet Desember 11, 2010 Kom hjem til midnatt etter 17 timer kjøring i går M3 Yngve: Nei jeg kjørte faktisk med sommerdekk på M3`n fra London til Oslo. Det var ikke spesielt glatt på motorveien, kun få steder. Men rolig kjøring å bra rom til bilen foran så gikk det bra. Kjørte innom Tevodekk i går å fikk på piggfri dekk.
Bliza Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 kjempe gromt prosjekt!, blir og følge med dette ja!. stå på!
BMWE3452012v Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 hvor mye måtte du gi for m3 cab'en??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå