Chriiis87 Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Hei hei jeg er ganske så ny her på forume.. Kjøpte meg en bmw 525 turing Tds på lørdagen som var.. Det var vel takke være SweetBMW, som gjorde at det blei en bmw på meg også da... Syns jeg fikk veldig mye for penga.. ga kunn 15000... Selve bilen er sliten i lakken,Interiøre er ganske så styggt i tillegg. Men selve motorn har ikke gått mere enn 190000 km... Motor så må jeg bytte 3 dyser, og en innsugbelg. Alle delene er bestilt så blir vel noen bilder på fredagen.. Det jeg lurer litt på er: Hvor kan jeg se på trim deler til bmw ? Tenke en større Intercooler,turbo,eksos,chip Tenke og prøve og få ut ca 200 hk av bilen... Siden det er min første bmw så har jeg ikke sånn veldig peling på nettbutikker til bmw.. Har hatt kunn hatt VW fra før av... Takk for tips og innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Vi er veldig glade i bilder, så sleng ut Hørtes ikke så gale ut dette Edit: Deler til bmw kan du finne på bla. gs bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Bilder bildeler: www.koed.dk www.schmiedmann.no www.schmiedmann.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Glemte og si det Chris... Bimmers folket er ekstremt bildekåte Så den lakken må fikses fort som f og ALT må dokumenteres og postes ut her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriiis87 Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Hehe godt at vi skal skru litt på fredagen da ? Kan vi jo ta litt bilder av lakken nå.. Så kan folk se før og etter bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 dette skal jeg følge med på! vurderer å trimme tds'n min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 e34_525tds her på forumet kan du prate med ang trimming! han lager bra chip til deg billig.. råe biler med en sjuk lyd i de m51-motorene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå