e28 kongen Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Tenkte jeg skulle lage en tråd om prosjekt bilen min. Har handlet inn en bmw e12 som er godkjent ombyget til alpina b7s. Er nå i full gang med og rustsveise bilen nå. framtids planer er og bli ferdig med rusta og få hellakert bilen. Bremser og understell er så si ferdig. Fant og ut at bilen var og kjørte på gatebil i 95.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28 kongen Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 bilder av blandehodene. intercollern luftfilterboksen div pulver lakerte deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Gratulerer! e12 er rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 åi åi tøft.. Ikje interisert i å selge den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Fett, pøs på med fleire bilder og meir info;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 rått prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Se der er det bilder ja! Du savner sikkert respons på gulvteppet! Jeg skal få sjekket tilstanden på det jeg har til overs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28 kongen Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Flott Trenger det enda. Er eneste jeg mangler nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Gratulere me rå bil Dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hajm Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Denne skal jeg følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erneland Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Übercoolt! Detta får man följa! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28 kongen Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Har tatt ut el anleget til motor i helgen.må nåk lodde endel klipte ledninger. litt spesiell hjerne. Ble litt modifisering av bunnpanna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Kult prosjekt, det skal jeg følge med på! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Blir det full restaurering? Ka er planane? Kjekt å sjå ein sås spesiell bil på forumet! Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå