Gjest Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 fett. men du skal vell ikke ha gul bunnpanne!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28 kongen Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Hei.forrige eier har hatt store planer så bunnpanna og et mellom stykke på insuget er pulver lakert gult.Jeg har en b7 motor som innsug og bunnpanne er orginalt på.så vi får se hva jeg bruker nå blei det jo skvalpekammer i den gule bunnpanna. Prøve monterte bremsene i dag venter på nye bremseskjold så får jeg montert fjerbeina ferdig. ladetrykskrana som sitter ved håndbrekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken! Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Fett prosjekt! Skal følges med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Har sansen for alpina altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 dette ser veldig bra ut må jeg si.. stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Dette blir rått! Likte virkelig boostkontrollen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Det her blir bra Ståå på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 helt rå boostcontroller:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28 kongen Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 Hei er orginalt i 1980 den boostcontrollen det er litt morro.Har demontert motor nå. Forige eier er konge på poppnagler.har begynt og slipe bort alle naglene nå. kommer et glis hver gang jeg skrur og ser på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 haha den poppinga e d verste i nåkken gang ha sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sto0one Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 haha den poppinga e d verste i nåkken gang ha sett x2! Kult prosjekt dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Kult prosjekt ALPINA e konge Du må ut i garasjen og ta mer bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisdtr Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Kjøpte du denne i Moss nylig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28 kongen Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Stemmer det.kjøpte den i moss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 meget interessant prosjekt. må følge med på denne. Stusset litt på IC plasseringen, skal den stå sånn? Ser jo ikke ut til å være et sted med voldsom luftgjennomstrømning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå