SpiderPig Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Skrevet Mai 26, 2011 Skal se om jeg får ordna med en film ja
SpiderPig Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Skrevet Mai 28, 2011 Har kjørt 35 mil med bilen i dag fungerer topp! bortsett fra at den bruker litt kjøleveske.. har en lite misstanke på toppakning -.- toppdekselet var fullt i sæd.... Men veldig artig å ha bilen på veien
Are. Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 Bilder fra treff og kosetur til Steinkjer i dag Stor suksess, hvis du ser bort ifra trykkrørene som blåste av hele tia
SpiderPig Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Skrevet Mai 29, 2011 Stor suksess, hvis du ser bort ifra trykkrørene som blåste av hele tia Slikt må man regne med
SpiderPig Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 i dag har jeg fiksa den fæle tuten på bakpotta, fiksa turteller, funnet kjølevæskelekkasje å en del småting bynner å bli en bil igjen
matsrh Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Må si det så ut som du var nærme lyktestolpen Men TØFT! thumbs up!
SpiderPig Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Skrevet Juni 4, 2011 Ser bra ut ta en film inboard også Skal se hva jeg får til Må si det så ut som du var nærme lyktestolpen Men TØFT! thumbs up! var litt nære lyktestolpen ja hehehehe...
SpiderPig Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 Har skjedd litt her i det siste, fått fiksa tempmåleren i bilen, (sto på max nesten hele tiden) tok ut speedoen, fant ingenting galt så satt jeg den inn igjen så funka det fiksa også bedre lys i bakgrunn av speedoen (utrolig dåli bakgrunnslys i disse e30ne) så har jeg kappa vekk eksostuten å sveisa på ett 3" rør bak, ser mye bedre ut kjøpte meg også m3 spoiler med "flapp" i dag kommer bilder av den seinere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå