Gå til innhold

E30 m20b28 Turbo! Film fra acr s.60


SpiderPig
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 906
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes de var merkelig langt nede ja, skal vel stå plant med selve toppen omtrent? Har du sjekka rådene?

nix, skal sjekke slaglengden i morra.. for å forsikre meg om at jeg har fått rett veiv iallefall... kan jo være så enkelt som at jeg har fått 130mm råder isteden for 135mm.. men irritabelt uansett, siden jeg har kosta på rådene honing osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp det jeg tenkte på, ser ikke ut som det er veldig mye du mangler opp, lurt og sjekke det opp ja ;)

det er altid noe drit... smålei av motgang nå!

Get used to it :)

Tru meg, motgangen tar aldri slutt. Var på nippet til å selge bilen fleire ganger før eg fekk gang på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange mm slitekant har du i ØD? jeg fikk feil råder på min gamle, 1300 råder på diesel veiva. Da fikk jeg en slitekant på 8mm. Da ringte cylmo meg og spurte om de ksulle montere.. Ringte KRB og fikk de rette 135 mm rådene og monterte sammen selv. Me de rette rådene hadde jeg en slite kant på ca1-2 mm i ØD. Dette fungerte knallgodt. Det var JE flat top stempler mener jeg og huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange mm slitekant har du i ØD? jeg fikk feil råder på min gamle, 1300 råder på diesel veiva. Da fikk jeg en slitekant på 8mm. Da ringte cylmo meg og spurte om de ksulle montere.. Ringte KRB og fikk de rette 135 mm rådene og monterte sammen selv. Me de rette rådene hadde jeg en slite kant på ca1-2 mm i ØD. Dette fungerte knallgodt. Det var JE flat top stempler mener jeg og huske.

Hmm.. vet ikke hvor mange mm slitekant jeg hadde, blokka er jo borra :P men jeg har jo 74-75mm slaglengde å skal egentlig ha 84mm! Så er jo der feilen ligger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...