ALLSTAR Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 hm.. Dette må jeg følge med på!! Hvor bygger du? (dette kunne vært spennende å tatt en titt på) hvis du tar i mot folk som sanker inspirasjon
SpiderPig Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Skrevet Desember 20, 2010 hm..Dette må jeg følge med på!! Hvor bygger du? (dette kunne vært spennende å tatt en titt på) hvis du tar i mot folk som sanker inspirasjon hehe, ja for all del bor i kroppanmarka
SpiderPig Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Skrevet Desember 20, 2010 Jeg trenger komplett kjølesystem til m20b25 facelift. radiator,ekspansjonstank,alle kjøleslangene på hele motoren + vifta til motoren.. send meg en PM om noen har liggende! helst alt komplett
Tiseth! Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 rått prosjekt, bor ikke så langt unna deg heller jeg, hehe
|Ole| Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 Jeg trenger komplett kjølesystem til m20b25 facelift. radiator,ekspansjonstank,alle kjøleslangene på hele motoren + vifta til motoren.. send meg en PM om noen har liggende! helst alt komplett Du vurdere ikkje ein litt større radiator? Etter min erfaring er det greit og ha når man turbomata m20
SpiderPig Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Skrevet Desember 20, 2010 Jeg trenger komplett kjølesystem til m20b25 facelift. radiator,ekspansjonstank,alle kjøleslangene på hele motoren + vifta til motoren.. send meg en PM om noen har liggende! helst alt komplett Du vurdere ikkje ein litt større radiator? Etter min erfaring er det greit og ha når man turbomata m20 har vurdert det, men ifølge forrige eier av motoren var det ikke noe problem med kjøling men vi får se
|Ole| Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 Jeg trenger komplett kjølesystem til m20b25 facelift. radiator,ekspansjonstank,alle kjøleslangene på hele motoren + vifta til motoren.. send meg en PM om noen har liggende! helst alt komplett Du vurdere ikkje ein litt større radiator? Etter min erfaring er det greit og ha når man turbomata m20 har vurdert det, men ifølge forrige eier av motoren var det ikke noe problem med kjøling men vi får se Om du vurdere å kjøre på bane evt litt hardkjør i varmt veir anbefale eg iallefall
Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 Detta blir bra ! Du trenger egentlig ny vannpumpe og når du skal bygge om til facelift kjøling:)
SpiderPig Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Skrevet Desember 20, 2010 Er facelift motor, som jeg kjøpte uten kjølesystem
|Ole| Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 Detta blir bra ! Du trenger egentlig ny vannpumpe og når du skal bygge om til facelift kjøling:) Man lære nokke nytt kvar dag
SpiderPig Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Skrevet Desember 20, 2010 Hva er egentlig forskjellen på facelift og pre-facelift motorene? utenom vannpumpa?
Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Kompresjon og tenningsanlegget er vel forskjellig, preface henter trigger signal fra to sensorer i kassa, facelift henter fra eit eget triggerhjul (svingningsdemper) i framkant på motor, 60-2 tenner
SpiderPig Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Skrevet Januar 10, 2011 Da har jeg fått oppi bakstillinga har hatt en liten pause med prosjekte nå, men nå skal det skrues frammover!
SpiderPig Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 Update Fått på plass bakstilling + fått på felger Sparkla motorrom mangler pussing+lakk Fått montert understellet til stolene Motoren står klar til montering E36 tannstang Mangler rakkakselledd mellom rattstamme og tannstang.. noen som har?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå