Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 906
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hm..

Dette må jeg følge med på!!

Hvor bygger du? (dette kunne vært spennende å tatt en titt på)

hvis du tar i mot folk som sanker inspirasjon :)

hehe, ja for all del :) bor i kroppanmarka :)

Skrevet

Jeg trenger komplett kjølesystem til m20b25 facelift. radiator,ekspansjonstank,alle kjøleslangene på hele motoren + vifta til motoren.. send meg en PM om noen har liggende! :) helst alt komplett :)

Skrevet
Jeg trenger komplett kjølesystem til m20b25 facelift. radiator,ekspansjonstank,alle kjøleslangene på hele motoren + vifta til motoren.. send meg en PM om noen har liggende! :) helst alt komplett :)

Du vurdere ikkje ein litt større radiator? Etter min erfaring er det greit og ha når man turbomata m20 :)

Skrevet

Du vurdere ikkje ein litt større radiator? Etter min erfaring er det greit og ha når man turbomata m20 :)

har vurdert det, men ifølge forrige eier av motoren var det ikke noe problem med kjøling :P men vi får se :)

Skrevet

har vurdert det, men ifølge forrige eier av motoren var det ikke noe problem med kjøling :P men vi får se :)

Om du vurdere å kjøre på bane evt litt hardkjør i varmt veir anbefale eg iallefall :)

Skrevet
Detta blir bra ! Du trenger egentlig ny vannpumpe og når du skal bygge om til facelift kjøling:)

Man lære nokke nytt kvar dag :P

• 3 weeks later...
Skrevet

Update :D

Fått på plass bakstilling + fått på felger :)

d7exxhoemfl6xvs9u3w0.jpg

owsg3awnljabw01s9ivg.jpg

pjxa6wzs8py6s0nbrq7y.jpg

fglk87pr3ldtb22zc5pd.jpg

Sparkla motorrom :) mangler pussing+lakk :)

qfkk3b8yqonezriappiy.jpg

Fått montert understellet til stolene :)

z8l1jzqgpt6khghkbrnr.jpg

Motoren står klar til montering :D

v81gqa8hmjr86wldlkbo.jpg

E36 tannstang :) Mangler rakkakselledd mellom rattstamme og tannstang.. noen som har?

38r8ug271b8e9g2ss44k.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...