Jørgen-Fastbmw Skrevet November 2, 2012 Skrevet November 2, 2012 Gratulerer med prøvetur og lykke til i benken ! Har du noke mål for ka ladetrykk du skal ende på ?
SpiderPig Skrevet November 2, 2012 Forfatter Skrevet November 2, 2012 Gratulerer med prøvetur og lykke til i benken ! Har du noke mål for ka ladetrykk du skal ende på ? takktakk blir vell 1.6-1.8bar tenker jeg
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 2, 2012 Skrevet November 2, 2012 Blir litt krutt då berre å oppdatere med tall og bilder
SpiderPig Skrevet November 2, 2012 Forfatter Skrevet November 2, 2012 Blir litt krutt då berre å oppdatere med tall og bilder blir jevnlige oppdateringer ja meget spent på effekten håper å passere 500whp hvertfall kammen er justert til 8000rpm nå, så spørs om det blir turtallsmaskin... skal få ett mapp nå, så skal jeg finjustere kammen, i tilleg blir det JAAS alu innsug med separate spjeld i vinter, å ny benking til våren men har ett lite problem nå, den drukner når den blir varm... kan det være justeringer bare? kjedelig å komme på bjørnstad så er det noe som er galt med motoren...
Silverboy Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Mener vi har snakket om det før.. eller så var det med en annen her inne, det med Z58 og steg 2 ventilerfjærer.. For i følge PPF så får jeg som svar hver gang jeg spør at original innerfjær kommer til å bånne... hvis din da funker til 8000rpm så begynner jeg å lure.. Hadde jo vært deilig å slippe å løfte toppen for å få gå fra z45 til z58
SpiderPig Skrevet November 5, 2012 Forfatter Skrevet November 5, 2012 har rusa den opp til 6000 ett par ganger uten problem... virker ikke som om dette er et problem.. men jeg skal være veldig obs på det i benken veldig usikker på hvor langt jeg tør dra den også... det var vi som snakket om dette tidligere ja
|Ole| Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Eg har race fjører og fått anbefaling om og ikkje gå over 7500rpm, eg har lagt sperra på 7000 men kan jo hende Det funker å gå til 8000 sjølv om eg tviler
SpiderPig Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 Eg har race fjører og fått anbefaling om og ikkje gå over7500rpm, eg har lagt sperra på 7000 men kan jo hende Det funker å gå til 8000 sjølv om eg tviler Tipper det er litt mersalg inn i bildet når de grensene blir satt ja men som sagt.. usikker på orginale innerfjærer på z58 skal ikke si at det funker før jeg har testa det...
|Ole| Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 Eg har race fjører og fått anbefaling om og ikkje gå over7500rpm, eg har lagt sperra på 7000 men kan jo hende Det funker å gå til 8000 sjølv om eg tviler Tipper det er litt mersalg inn i bildet når de grensene blir satt ja men som sagt.. usikker på orginale innerfjærer på z58 skal ikke si at det funker før jeg har testa det... Meirsalg er det ikkje da dei anbefalingene har komt ifra folk som ikkje forhandler sånt sjølv....
SpiderPig Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 Eg har race fjører og fått anbefaling om og ikkje gå over7500rpm, eg har lagt sperra på 7000 men kan jo hende Det funker å gå til 8000 sjølv om eg tviler Tipper det er litt mersalg inn i bildet når de grensene blir satt ja men som sagt.. usikker på orginale innerfjærer på z58 skal ikke si at det funker før jeg har testa det... Meirsalg er det ikkje da dei anbefalingene har komt ifra folk som ikkje forhandler sånt sjølv.... Har hørt det kun fra ppf jeg å alle som har sagt det til meg har også hørt det fra ppf
SpiderPig Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 Jeg har fortsatt ett problem med at pluggene kvelder når motoren blir varm... noen som har peiling på hva det kan være? ikke nødvendigvis når den står på tomgang, men når jeg ruser den spesielt...
kris30 Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Veldig flott byggverk du har! Har du testet med andre pluggkabler/hetter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå