lien1 Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Da var det tid for en liten update igjen begynner å få på plass ting i motorrommet nå Rakrør sa du? Ødela map-sensoren min superlim
ChristofferGrøtan Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 ja ?? har du limt sammen bilen da? neida, blir bra herre glæde mæ t sommern !
ZhilleN Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Se her ja, spennende og bra prosjekt, mye potensiale i dessa motora Skal selv bruke 325 motoren som står i først, og se om den holder, kanskje etterhvert turbo, litt usikkert enda, eller ta inn en e36 m3 og flytte over
SpiderPig Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 ja ?? har du limt sammen bilen da? neida, blir bra herre glæde mæ t sommern ! du e IKKE alein!
SpiderPig Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 Se her ja, spennende og bra prosjekt, mye potensiale i dessa motora Skal selv bruke 325 motoren som står i først, og se om den holder, kanskje etterhvert turbo, litt usikkert enda, eller ta inn en e36 m3 og flytte over blir sikkert bra det, har selv vært på tanken billigere å ta inn en hel m3 en å kjøpe bare motoren her i norge vettu.. latterlig
SpiderPig Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 Da har jeg skrudd litt igjen Montert div. trykkrør Har ikke fått festa intercooleren enda Turbotrykk,oljetrykk og oljetemp måler fantastisk dålig plassering fant jeg ut i ettertid så har jeg fiksa mapsensoren
m0lliz Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 liker veldig blir så bra det her, må ta mæ en tur i mårra eller nå
SpiderPig Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 liker veldig blir så bra det her, må ta mæ en tur i mårra eller nå jepp, du må lakkere litt for meg
|Ole| Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 liker veldig blir så bra det her, må ta mæ en tur i mårra eller nå jepp, du må lakkere litt for meg Du har ikkje vurdert å sveise trykkrøra? Da slepper du iallefall att dei poppa av, det er ikkje nokke gøy når det skjer Kan bli skremt av mindre
SpiderPig Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 liker veldig blir så bra det her, må ta mæ en tur i mårra eller nå jepp, du må lakkere litt for meg Du har ikkje vurdert å sveise trykkrøra? Da slepper du iallefall att dei poppa av, det er ikkje nokke gøy når det skjer Kan bli skremt av mindre njaa, noen er stål å noen er alu, så litt vanskelig å sveise kan jeg tenke meg
SpiderPig Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Nermer det seg oppstart snart da Kim? begynner å nerme seg ja mangle bare å sette på en del kjøleslanger, feste intercooler, årdne meg nytt rør som skal gå under bensintanken. Siden det ble ødelagt på vei ut noen som har et slikt rør liggende? kobberrør som går mellom "kulpene" på tanken, under mellomakslingen
SpiderPig Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 fikk nesten starta den i dag alvålig pottsmell men ble tom for batteri, så lades i natt å prøver på nytt i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå