baremats91 Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Etter uttalige etterspørsler på søknadskjema som jeg brukte for å godkjenne bilen min, så legger jeg ut en mal her http://www.2shared.com/file/FlmN1MjT/sknadskjema_ombygd_bil_117.html Stian Torvestad 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasBr Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Ser ikke ut som linken din funker. Kan du ikke legge den ut et ordentlig sted, og ikke på sånt "last-opp filer" sted? Link to comment Share on other sites More sharing options...
badsha Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 linken funker bra den Andreas:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasBr Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Prøv å last ned a Får bare invalide file elns jeg.. edit: der funka den .. FUnka ikke første gangen.. Lette uansett JÆVLIG lenge etter download knappen.. Lureri alt av sånne tjenester.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
baremats91 Posted December 6, 2010 Author Share Posted December 6, 2010 haha var den eneste sia jeg fant i farta jeg kunne laste opp fila Link to comment Share on other sites More sharing options...
E30TurboTouring Posted January 19, 2011 Share Posted January 19, 2011 Prøv å last ned a Får bare invalide file elns jeg..edit: der funka den .. FUnka ikke første gangen.. Lette uansett JÆVLIG lenge etter download knappen.. Lureri alt av sånne tjenester.. Hvis du bruker download "knappen" nederst på siden og ikke den store så funker den Link to comment Share on other sites More sharing options...
baremats91 Posted June 9, 2011 Author Share Posted June 9, 2011 bumper denne opp igjen Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermanoo90 Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 Helt Konge prosjekt. Nettopp lest hele! Gleder meg til å se sluttresultatet! Lykke til! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flextron Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 Takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
baremats91 Posted May 2, 2012 Author Share Posted May 2, 2012 bumper denne opp igjen jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tare Jansen Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Må vel sende inn papirer på donorbil/motor sammen med det skjemaet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
baremats91 Posted April 3, 2013 Author Share Posted April 3, 2013 Må vel sende inn papirer på donorbil/motor sammen med det skjemaet? papirene kan man ta med når man skal vise bilen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thundercoil Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Flott Takk skal du ha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
baremats91 Posted January 14, 2014 Author Share Posted January 14, 2014 Bumper denne opp igjen hvis det er interesse så kan admin muligens feste denne tråden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hao Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Har søknadsskjema fra SSFOR (Statens spesialistgruppe for ombygde kjøretøy), men kun på Word. Kan sende på mail etter forespørsel Tror jeg fikk den med her http://www.vwnorge.no/index.php?action=dlattach;topic=40889.0;attach=150625 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts