DanielMK Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Digg bil Litt for mye styla for min smak, men rå, absolutt.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Tror jeg så denne på Vålerbanen i fjor, på GS sin stand. Da sto den dog uten motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 fin bil:) denne som ble solgt på orkanger det. her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind26 Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Såpass ja Grom bil. Tørr jeg spørre hva du måtte ut for noe så rått? Eller er det hemmlig?? Ikke så veldig hemmelig egentlig http://w2.brreg.no/motorvogn/heftelser_ ... nr=tv73460 Gir vel en grei pekepinn. Ingen gibortpris for en gammel 328..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Såpass ja Grom bil. Tørr jeg spørre hva du måtte ut for noe så rått? Eller er det hemmlig?? Ikke så veldig hemmelig egentlig http://w2.brreg.no/motorvogn/heftelser_ ... nr=tv73460 Gir vel en grei pekepinn. Ingen gibortpris for en gammel 328..... Var vel 299k den lå ute for om jeg husker riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Eg tvila på att det var meininga att folk skulle diskutere prisen på bilen her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriscross Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Vanvittig rå bil! Grei bredde på dekkene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joen Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 det har ligget ut til mange priser den den skal vere fornøgd om eg får 299 for den når eg selger den Takker ellers til fine kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joen Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 feit!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Ehh.. Feit ja!! Eneste jeg ikke likte er den bakfangeren som er lakkert helsvart, skulle bare lakkert det over pottene, men ellers en jævla grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Riktig så pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaraldG Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Subber ikke litt med de hjulene og den senken da? Hvor mye er den senket? Og hvilket senkesett har du på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joen Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Ehh.. Feit ja!! Eneste jeg ikke likte er den bakfangeren som er lakkert helsvart, skulle bare lakkert det over pottene, men ellers en jævla grom bil Det heiter difuser og den er i carbon Men takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joen Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Subber ikke litt med de hjulene og den senken da? Hvor mye er den senket? Og hvilket senkesett har du på den? går 3-4 middels lette personer inni uten at den subber, er ganske stiv! Hugser ikkje senken heilt, men står supersport på den Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå