Jorgen Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Har høgget en prosjekt bil som har stått i veien for meg lenge og sitter igjen med masse deler fra den jeg ikke gidd å ha: -stabstag til dempertårn foran og bak -Motor og girkasse med short shift -Skinn seter i grei stand( har ikke sett så nøye på de men de ser bra ut) -M-tech ratt -mellom aksling -Forstilling med nye skiver og klosser -orginale front lykter -eangleyes front lykter (ubrukt) -Baklys med hvite blinklys -M3 speil med blinklys i(ubrukt) -Ny front plate -2 nye for skjermer -Ny styling bakfanger -Breddekit i plast -4 bra dører med el-vinduer -panser -bremsekraftforsterker -Og endel annet små dill kommer ikke på alt i farten nå, kan ta bilder når jeg kommer hjem fra jobb 15/11 Er heller ikke aktiv bruker av forumet så send en pm hvis du lurer på noe! Litt info om bilen er høgget: orginalt en 320i som er bygget om til 325i 4dørs sedan Delene ligger i Bergen! Kan også ta innbords båtmotor i innbytte mot deler 120hk+++ Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Har du bilde av rattet og frontlykter? (AE lyktene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 mye for forstilling og mellomaksel? evt. bare kaliptere og skiver forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Pris og bilder av skinnseter? Coupe forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Har du bilde av rattet og frontlykter? (AE lyktene) Har ikke mulighet til å ta noen bilder enda, er i nordsjøen frem til 15/11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Pris og bilder av skinnseter? Coupe forresten? Tror ikke jeg gidd å selge de for under 5000kr, kan sende bilde når jeg kommer meg på land igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Pris og bilder av skinnseter? Coupe forresten? Tror ikke jeg gidd å selge de for under 5000kr, kan sende bilde når jeg kommer meg på land igjen. isåfall, trenger du ikke poste bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhuseboe Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Høyre forskjerm, hvilken farge er den i? - pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlendrh Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Er girkassen original 325 eller fra 320. Og er den solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nickandjhonny Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 panser er det coupe? evt farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Pris eangleyes frontlykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveitenperformance Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 send bilder på skinintriøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Km.stand og form på motor og gir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannyboy92 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Kunne tenkt meg å sett bilde av bak fangeren, m rattet og AE lyktene. Veldig intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poison_4 Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Har du skininteriøret endo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå