Gå til innhold

X5 - E70 in dah house!


Skands1
 Share

Anbefalte innlegg

Byttet ut E61-en med X5 E70 5-seter, og foreløpig fornøyd med valget. Bilen er solgt ny i Norge hos Bilia Oslo i 2007. Per dags dato nokså original og kjedelig, særlig med vinterhjula på. Akkurat nå hadde jeg "nok" med å få kjøpt selve bilen, men planene om å gjøre den litt mer "personlig" mangler det ikke på - men får ta ting litt etter hvert ...

Bilen er monaco blå med sort skinn sportsinteriør, og ellers godt utstyrt med blant annet Adaptive Drive, Active Steering, luftfjæring, HeadUp, Navi Proff, HiFi, Comfort Access, Cruise Control m/stop & go, Panorama, hengerfeste, USB, varme i alle seter inkl. ratt, lyspakke, etc etc...

e5xo5eka20gxcqvordcn.jpg

umqflf0t19w2fjfjf7ov.jpg

Bilen er levert med sportspakke og står nå på originale 18" vinterhjul. Sommerhjula er originale 20" med 275/40 framme og 315/35 bak.

z5wf6b9hw9ujdfk31q5h.jpg

Allerede i neste uke har jeg fått tid for å sote vinduene. Blir enten helt mørkt eller middels mørkt på bakvinduene, og med den lyseste filmen på framdørene.

Etter hvert må jeg nok også anskaffe meg aerodynamikpakken og ikke minst nye potter.

2wtdeunpxf2yitv3p6ov.gif

Aerodynamikpakken bak med ovale stusser:

08sltjyf5f1bry3ldg3q.jpg

Aerodynamikpakken framme:

spzwl7dl7yxa2kmenfvv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med fin bil! Du som er litt Ac Schnitzer gutt, hvorfor ikke gå for det på denne også? Hva sier kona til disse hyppige bilbyttene? Må lære noe triks tror jeg.. :)

Jo takk!

Synes Ac Schnitzer blir litt for mye "plastikk" på X5. Ligger vel to på FINN.no med Ac Schnitzer og synes begge ser litt for jålete ut.. På så stor bil blir det litt for "mye av det gode" synes jeg..

Kona må bare være fornøyd - tross alt hun som kjører bilen. Jeg kjører rundt i arbeidsbil, så stort sett kjører hun rundt blid og fornøyd. Har plutselig sine meninger når jeg skal "snope" litt til bilen, men jeg driver etter prinsippet; "lettere å få tilgivelse enn tillatelse" - selv om det ofte kan gå 2-3 uker før jeg blir tilgitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! E70 er en soleklar favoritt :)

Går en i Skien, med senk og STORE felger, med kant. Bøse biler.

Og jeg vet hvordan det er, med at det er lettere å få tilgivelse enn tilatrlsr.

faren min kjøpte først seg en 07 E61 525D, og mor fløy i vinkler.

Gikk noen uker, så var det greit. Så handla jeg en 07 E92.

Kan ikke si stemninga var god, men det er over nå!

Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med fin bil! Du som er litt Ac Schnitzer gutt, hvorfor ikke gå for det på denne også? Hva sier kona til disse hyppige bilbyttene? Må lære noe triks tror jeg.. :)

Jo takk!

Synes Ac Schnitzer blir litt for mye "plastikk" på X5. Ligger vel to på FINN.no med Ac Schnitzer og synes begge ser litt for jålete ut.. På så stor bil blir det litt for "mye av det gode" synes jeg..

Kona må bare være fornøyd - tross alt hun som kjører bilen. Jeg kjører rundt i arbeidsbil, så stort sett kjører hun rundt blid og fornøyd. Har plutselig sine meninger når jeg skal "snope" litt til bilen, men jeg driver etter prinsippet; "lettere å få tilgivelse enn tillatelse" - selv om det ofte kan gå 2-3 uker før jeg blir tilgitt :D

Hørtes ut som en god plan! Blir spennende å følge med på utviklingen av denne bilen :D grombil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med standsmessig skyss. Her er det helt klart behov for noe større/finere hjul, men du har 20" og det hjelper nok på litt, etterhvert så trur jeg 22" kunne hjulpet ytterligere, evt noe originale m-felger eller tilsvarende.

Det er vel luftputer på de der? samme som på ML'n? en kompis har en 320cdi "amg" og har 24" kantfelger, det ser sinnsvakt bra ut.. du skulle M-ifisert den og fått på kantfelger, da blir det helt verst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en særdeles fin og standsmessig bil! Kunne virkelig tenkt meg en slik :)

Det er vel luftputer på de der? samme som på ML'n? en kompis har en 320cdi "amg" og har 24" kantfelger, det ser sinnsvakt bra ut.. du skulle M-ifisert den og fått på kantfelger, da blir det helt verst. :)

Beklager OT, men har du et bilde eller tre av denne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en særdeles fin og standsmessig bil! Kunne virkelig tenkt meg en slik :)
Det er vel luftputer på de der? samme som på ML'n? en kompis har en 320cdi "amg" og har 24" kantfelger, det ser sinnsvakt bra ut.. du skulle M-ifisert den og fått på kantfelger, da blir det helt verst. :)

Beklager OT, men har du et bilde eller tre av denne? :)

nope, det er en 2008 mod. Helt rå! Senka på luftputene også :twisted:

kan sikkert få tatt noe bilder av den en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil.. kjøpte en tilsvarende hos Bilia i sommer (spacegrå), gjort de oppgraderingene du snakker om mht aerodynamik pakke og eksos. Men har så j... problem med å få lastet ned bilder at jeg ikke engang har fått endret avatar.- Lykke til med oppgraderingene :-):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil.. kjøpte en tilsvarende hos Bilia i sommer (spacegrå), gjort de oppgraderingene du snakker om mht aerodynamik pakke og eksos. Men har så j... problem med å få lastet ned bilder at jeg ikke engang har fått endret avatar.- Lykke til med oppgraderingene :-):)

Monterte du aerodynamikpakken selv? Har forstått det ikke skal være så veldig vanskelig da den bare monteres utenpå originalfangerene.. Og regner med det ikke har noe betydning om det er avtagbart hengerfeste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...