Kjennern Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Har du original navi er nok Intravee best. Med kun CD foran er nok Dice en bra løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfun Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Lenge siden jeg har forsket på dette nå, men tenkte jeg skulle lage med en AUX-in adapter fort som juling - blir helt gal av å brenne CD-er og å høre på radio. Jeg har lett og lett, men finner egentlig ingen dokumentasjon på AUX for de med navigasjon. Før jeg demonterer for mye (nav-enheten virker som et knot å få ut), skal AUX-inn kobles inn bak ved nav-displayet eller i bagasjen ved CD-skifteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... 4&start=11 Kan dette være noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfun Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Korrekt Fant uansett ut av det, ble litt småamper og fikk ut skjermen, la over en 270kOhm motstand og vips - der hadde vi AUX Sitter her og lodder sammen dette nå. Uansett - takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå