Jonasgt Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 Hei! Ligger sikkert ute forklaring på denne motoren fra før, men har bare funnet for M47n. Er det mye det samme eller er det noen som har en slags guide å vise til eller kan forklare av egen erfaring. Har hvertfall fått med meg at motoren bør/må være gjennomvarm. Håper på gode svar!
Otis Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 Jeg forstår det slik at M47n er veldig lik M47. Det anbefales vel også å bytte alle pakningene/o-ringene til innsuget. Stort sett noe mer enn det, tror jeg det ikke er.
Otis Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Åja, du ville ha en guide ja. Ja, det kan jeg skaffe senere i dag. Men mener at det finnes guide på dette forumet også. Søk litt.
Otis Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Og ganske så riktig, se hva jeg fant. viewtopic.php?f=1&t=100848&hilit=gl%C3%B8deplugg+m47 Kanskje ikke en komplett guide, men det kan jeg som sagt legge ut senere i kveld.
Jonasgt Skrevet November 10, 2010 Forfatter Skrevet November 10, 2010 Og ganske så riktig, se hva jeg fant.viewtopic.php?f=1&t=100848&hilit=gl%C3%B8deplugg+m47 Kanskje ikke en komplett guide, men det kan jeg som sagt legge ut senere i kveld. Høres kjempebra ut! Takk
Otis Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Her er det jeg fant i BMW TIS. http://www.2shared.com/document/CZAfwer ... ugs__.html http://www.2shared.com/document/Twg5pdU ... plugs.html http://www.2shared.com/document/OyJxGQ1 ... ng_in.html Det er en reklamebasert side, så du må ikke trykke på noe annet. Helst vil jeg tro. Se etter nedlast linken nede til høyre, på hver side.
Jonasgt Skrevet November 10, 2010 Forfatter Skrevet November 10, 2010 Tusen takk Otis! Da er det bare å vente på at delene kommer!
Otis Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Vær obs på at BMW anbefaler at du bytter o-ringene til innsuget ved demontering. Hvor viktig det er vet jeg ikke, men sikkert nok viktig.
Kennethe34 Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Vær obs på å kjøre motoren GRISEVARM før du demonterer! Kjør den først driftsvarm, også kjører du i 2. gir i 50-60 i 20min (la den bakke seg ned litt etter dette så du ikke havarerer turboen ) så kan du demontere mens motoren enda er varm. Dette minsker risikoen for å knekke glødepluggene med 80%
Jonasgt Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 Vær obs på at BMW anbefaler at du bytter o-ringene til innsuget ved demontering.Hvor viktig det er vet jeg ikke, men sikkert nok viktig. Jepp, de har jeg også bestilt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå