AlXz Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Noen som har tips til overleggings trekk til bil? Snakk om en vinterlagring på en låve Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Det trekket du linker til der koster 3000,- og fåes kjøpt hos http://www.coverdesign.ch/ tomasbaj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 Ah, ok Trenger ikke et som er custom laga slik som det der. Så fint med andret tips også Men så bra ut det der ja xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Har ikke biltema flere alternativer da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 torshov har til en billig penge som er greie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Jeg har også et trekk fra Bilextra som fungerer greit nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortd Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 biltema har til 3hundre og noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 funker helt greit til min M3 ihvertfall. Selv om det nå ser ut til at det blir tatt av, og vinterlagring droppet... Man får jo ikke morsommere bil på vinteren jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=13470419 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 gammle bilen og trekket mitt jo de trekkene er drit gromme !! men skal den stå på en låve hadde jeg kjøpt noe billig drit, dette trekket er laget for å syns ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PMA Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Jeg har et solid grått nylontrekk m/kraftig strikk nederst til å stramme. Benyttet på Porsche 944, passer til E30, E36 og E46. kun 1 år gammelt. Selges kr. 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet Juli 22, 2015 Share Skrevet Juli 22, 2015 (endret) Velger å vekke til live denne tråden om trekk til bilen.Har omsider fått anskaffet meg ny brukt BMW; en 2010 modell, mørkeblå f10 525d og den vil stå parkert i vår luftige fellegarasje.Er det smart med biltrekk som er mer eller mindre tilpasset, og ikke ett universelt ett som f.eks. Biltema?Noen erfaringer? Endret Juli 22, 2015 av Erling T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 22, 2015 Share Skrevet Juli 22, 2015 Velger å vekke til live denne tråden om trekk til bilen. Har omsider fått anskaffet meg ny brukt BMW; en 2010 modell, mørkeblå f10 525d og den vil stå parkert i vår luftige fellegarasje. Er det smart med biltrekk som er mer eller mindre tilpasset, og ikke ett universelt ett som f.eks. Biltema? Noen erfaringer? Trekk bør vel bare legges på en ren bil som skal lagres, vil tro det blir riper skal du bruke det til daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasbaj Skrevet Oktober 9, 2016 Share Skrevet Oktober 9, 2016 Hmm prøvde gå inn på www.trono.no nå, men ble videresendt til en annen side med støvsugere LOL Noen som veit mer? Mr.T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet August 18, 2017 Share Skrevet August 18, 2017 (endret) Jeg begynner å bli dyktig lei av støv som legger seg kjapt på nyvasket bil. Jeg bor i sentrum og bilen står i lukket, men luftig garasje, så svevestøv legger seg fort.Kan noen gi meg tips? Sett på flere typer biltrekk, men innbiller meg at biltrekk av polyester (Biltema type), som er beregnet for å stå ute, allikevel vil slippe til svevestøv mellom bil og trekk? Mens en i 'sateng stresj' vil ligge kloss inntil og holdebilen ren?Noen som vil gi innspill? - her er noen linker til de jeg vurderer:Sateng stresj trekkKina trekk i polyester, men tilpasset F10Orignal BMW trekk til F10 Bilen i fellesgarasjen: Endret August 18, 2017 av Mr. Erling trykkleif'n slår til igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå