E46M3Rune Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Tenkte jeg måtte legge inn noen bilder av min M3 og Her er noen bilder mens bilen var orginal, noe som varte i ca 1 måned etter at jeg kjøpte den. og så ett bilde etter tuning. Ser at bilen ikke er helt nyvaska så jeg skal komme tilbake med flere bilder til våren. For tiden er den vinterparkert til go været starter igjen. Update!! Nye felger er montert og fronten er lakkert orginal fargen Kommer tilbake med flere bilder når jeg får fixa kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Meget flott bil på de første bildene altså!! Det nederste var ikke helt min smak, men hvert sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Meget flott bil på de første bildene altså!!Det nederste var ikke helt min smak, men hvert sitt. +1 Likte nok heller orginal versjonen best =) Men som sagt: hver sin smak, og det er bra =) Hvis ikke blir det jo bare like biler ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Grom bil i en nydelig farge. Likte oppgraderingene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 gratulere! bilen din har blitt mindre pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Deilig bil MEN ; den var nok finere original (min mening..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Enig med de andre! M3 felgene i 19" er skikkelig gromt... Dotz Hanzo var til nød litt kule da de kom for noen år siden..(var vel en E92 her inne som hadde de aller første felgene) men nå syntes jeg de er direkte fæle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Synd du oppgraderte bilen! For den var strøken orginal. Gjør den orginal igjen, og prisen på bilen vil stige 50.000kr med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 +1, mye penere original. Har ikke så mye til overs for de felgene der for å være helt ærlig Men jeg misunner deg fortsatt bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 M3 kler uroginale hjul, MEN det må være hjul av en helt annen kvalitet og type enn den du har skodd din med. forøvrig pen farge og fin hamann leppe forann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Bilen var uten tvil penere før du "oppgraderte" den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 +1 på alle kommentarer her dotz hjula må være noe av det værste da orginal looken var nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 Likte oppgraderingen ganske godt faktisk, felgane va så som så.. men er heller ikkje fan av orginal felgane så noke veldig verre felgmessig vart det ikkje fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 Heldigvis mulig å sette den tilbake for neste eier. Fantastisk flott farge, og med riktige hjul og diskre senk hadde denne vært nydelig! Nå ser den igrunn ut som hvilken som helst opprånet 316 dessverre i mine øyne. Men så lenge eier er fornøyd, så er jo det viktigst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 Deilig farge og høyden så bra ut også Ikke super glad i hjula men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå