Gå til innhold

kjennskap til M3 på finn.no? "Autofil m3`en"

p.o
 Share

Anbefalte innlegg

Mulig han mener det er den bilen autofil brukte når de testet e46 M3? Ikke vet jeg.

Bilen så ikke særlig fin ut. Alle interiørbildene var møkete. De kunne også fylt på litt spylevæske før bildene ble tatt. Så alt i alt så det ut som en sliten bil jeg hadde styrt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for respons!

Stemmer det.. Er den autofil testa.

Det betyr jo at den er banekjørt, men trur nok at mange m3`er blir prøvd på bane en gang eller to iløpet av 133.000km

Er enig i at den ikkje ser strøken ut akkurat.. Men med noen timer med pleie trur eg den vil bli bra.

Ville jo heller kjøpt et strøkent eksemplar.. Men blir endel finansiering, så 550-600 000 er litt for mykje penger for tida.

Mangler desverre takluke og navi. Men det kan eg leve uten.

Det eg er mest bekymra for er egentlig SMG kassa med såpass høg km. stand.

Motor og drivverk ellers har eg intrykk av at er seigliva.. Og motor er skifta, var vel det kjente rådelager problemet som slo til der..

Så motor har gått ca 100.000km

Men eg er ingen ekspert på området, er bare tanker eg har gjort meg opp..

Er derfor eg starter denne tråden, for å høyre ka alle dokke på forumet som har mange ganga meir peiling en meg på området.

evt. kjøp vil ikkje bli gjort uten NAF test, der vil jo gjerne det meste av avt. feil bli oppdaga..

Er takknemlig for alle inputs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han mener det er den bilen autofil brukte når de testet e46 M3? Ikke vet jeg.

Bilen så ikke særlig fin ut. Alle interiørbildene var møkete. De kunne også fylt på litt spylevæske før bildene ble tatt. Så alt i alt så det ut som en sliten bil jeg hadde styrt unna.

hehe så siden den var "litt" skitten inni, og lite spyleveske. så er bilen sliten? jaja

syns det så ut som en fin bil jeg. trenger bare en vask. at den har blitt kjørt en gang på bane hadde jeg ikke brydd meg om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe så siden den var "litt" skitten inni, og lite spyleveske. så er bilen sliten? jaja

syns det så ut som en fin bil jeg. trenger bare en vask. at den har blitt kjørt en gang på bane hadde jeg ikke brydd meg om

Nå selges denne av økern bilauksjon, så det blir litt annerledes. Men de burde nå ha klart og vasket bilen innvendig, sett mer ryddig ut med en gang.

På generell basis sier det ganske mye om eier av en bil. Når man selger en bil i denne prisklassen + at det er en m3, skal ting være på stell. Kan jo bare tenke seg hvordan vedlikehold og tingens tilstand er ellers. Har sett på såpass mange brukt biler de siste årene. Stort sett alle bilene som har vært møkkete i annonsen, har vært relativt dårlig holdt. Så nå har jeg sluttet og ringe på biler med møkkete annonsebilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg først spandert på meg en bil til en halv million skulle den vært ihvertfall vaska og støvsugd før jeg kom å kikka på den ;) Hadde egentlig ikke forventa annet enn at den skulle vært polert og. Spesielt når det er denne type bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på når disse vil synke i pris... Mulig jeg får en overhøvling her nå, men jeg mener det er galskap å gi en halv million for en snart ti år gammel bil som har gått 130 000km. Karosseriet begynner jo også å føles litt gammelt. Det er ikke like mange "head turns" når man kommer kjørende med en sånn som for fem år siden.

Men hva vet jeg - jeg kjører jo rundt i en lat Auda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...