M3cabriolet Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Tøffe felger, men er det ikke litt mye luft mellom dekk og hjulbuer? Burde hatt senk? hvis du ser tidligere i tråden så er det innkjøpt Hartge senkesett. kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 WOW! Dette ble straks MYE bedre enn gullfelgene! Synes du hjulene med store "nok" med 20", eller burde man ideelt sett satser på 21" på F10/F11? joda, jeg kunne nok fint kjørt på 21". F10/F11 slafser i seg 20" som ingenting,så det ser ikke engang stort ut. men jeg har en samboer som bruker bilen også, og jeg liker at den dimmen jeg har er godkjent fra fabrikk i vognkortet som alternativ dekk/felgdimensjon. altså, ikke noe pes fra onkel blå og biltrangsynte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Venter spent på bilder av bilen din med senkesettet montert - og venter selv på Hartge senkesettet jeg har bestilt Hva slags felger er det du har kjøpt? Ser ut som Breyton, men med alle modellnavnene de opererer med så er det ikke lett å holde følge. Vurderer selv å kjøpe sommersko til min, men spørs om ikke det får vente til neste år, selv om det frister veldig nå... angrer du på at du kjøpte kantfelg, eller synes du at F11 - i 5-seriens tradisjon - kler kantfelger best? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Venter på bilde av senk jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Venter på bilde av senk jeg også! har time på verksted for montering fredag 22.juli da kommer det bilder vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 haha! da var senkesett montert, og jeg en bunke tusenlapper fattigere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Heftig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Perfekt senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Hjalp med den senken. Hvordan senker du bak på F11? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 Hjalp med den senken. Hvordan senker du bak på F11? ja, synes det! bak ble det bytta to små¨stag, og resten ble gjort via PC ettersom jeg skjønte. foran ble fjærene byttet, og så ble det lagt inn noen nye verdier i modul til xenonlysa, og selvfølgelig 4-hjulskontroll. godt å ha papirer på at alt er gjort på BMW verksted, men de vet å ta seg betalt og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivers1fte Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Å fytte **** for en FIN touring!! Gjorde seg virkelig med senk (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Det er vanskelig å ikke sitte og sikle av disse bildene. Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2011 takk for det! liker bilen bare bedre for hver dag vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMIge Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Flott bil du har! Meget stilig med hvitt! Jeg har en tilsvarende bil i Spacegrey med 20" felger og M-sport pakke. Synest min er litt for høy fremme, og vurderer å senke den en anelse. Er imidlertid skeptisk på om bilen blir ukomfortabel hard, og om en vil få problemer med at den tar nedi. Hva er dine erfaringer her? Er det lov å spørre om hva senkingen i sin helhet kom på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå