ogee1 Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 ja, er jo "norsk versjon" med 163hk vet du, mot 183hk elller noe sånt originalt. Søren, jeg tenkte på 525d, jeg. Men det er jo ikke Tore_s sin bil det er snakk om her. Ser faktisk nå at det står "520d (163hk) (+843)" i prislista til BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 snapshot etter å ha hivd på sommerhjula i dag! forferdelig dårlig bilde, men skal se om det er mulig å ta noen bedre i dagslyset i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Ja i morgen blir det sol, 10 grader og bildevær Naboen min satt på sommerdekka forrige uke faktisk, selv må jeg vente 1 uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 jojo, det ble da bedre bilder i sollyset. selv om bilen er møkkete som fy! fruen har fått velge sommerhjul denne gangen. vad tycks? i dag har jeg bestillt Hartge senk, så kanskje jeg også kommer til å like høyden på den. m-sporten er litt for høy. BTW: noen dyktige bimmers-folk som vil ta på seg å ta noen profffbilder av den i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Hoho, nå har jeg virkelig fått sansen for F11! Ikke de feteste felgene på markedet, men fargekomboen passer perfekt! Forresten, sier ikke felgene er stygge. Mener at det finnes kulere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
700hp Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 fy faen så rå bil Gratulere så meget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Helt nydelig bil, men felga suger ræv! Smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 hehe, jeg har ikke vendt meg til felgene enda, men jeg skal gi de en sjangs. frøkna elsker de, så... det skal sies at bildene juger veldig. felgene ser kobber-farget ut på bilde, og dekka ser "traktor" ut. det er ikke tilfelle altså! er bedre IRL Jeg har i tillegg burdag i dag, og seeee hva som kom i posten til meg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpinwhite Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Jeg synes det så knallrått ut med disse felgene! Skulle bare hatt de i 21", hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Jeg synes det så knallrått ut med disse felgene! Skulle bare hatt de i 21", hehe.... hehe, jeg foreslo Breyton GTR i 21" jeg da, men hun fikk velge, og da ble det MAKS 20" fordi (og jeg siterer frøkna:) "jeg skal bruke den jeg og!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hartge Springs, jaha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Gratulere med dagen hvor mye senk blir det med fjørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Gratulere med dagen hvor mye senk blir det med fjørene? takker og bukker! senker totalt 30mm. altså ytterligere 15mm fra m-sport oppsettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Oi oi oi det vil jeg se! Kjørte nå en tur på 8 timer med 35mm senk. Veldig happy så lenge veien ikke er rævkjørt her som i nord Kan du hjelpe meg med noen få strøk med klarlakk på felg? Skal fikse på en kantkjørt felg bare. Liten flekk! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Oi oi oi det vil jeg se! Kjørte nå en tur på 8 timer med 35mm senk. Veldig happy så lenge veien ikke er rævkjørt her som i nord Kan du hjelpe meg med noen få strøk med klarlakk på felg? Skal fikse på en kantkjørt felg bare. Liten flekk! Hehe hehe, F11'n tåler 30mm uten å bli veldig lav. tror det blir fint jeg. lakk på felg kan vi ordne vet du, bare å svinge innom med den så tar vi en titt på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå