Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått montert det aller meste utvendig, trenger en ordre til gs med en del smådeler som gikk til helvete da jeg gikk tom for tålmodighet :P

Mangler å montere dørtrekk innvendig, lister, emblemer, taklukepakninga, litt div på bagasjen, felger og coilovers

ik8nqmoo08xp5qs82e2j.jpg

vms8dcznvbbug83h6nwy.jpg

2zacoo3ldl1fcw6j9kgu.jpg

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, jeg er veldig fornøyd med resultatet! Ble mye bedre enn det jeg hadde trodd. Var en bulk som ikke ble helt 100% men det er det ingen utenom meg og fattern som greier å se, kun fordi vi vet hvor den er :P

Mangler å montere coilovers, har bestilt justerbare tårnlagre framme ifra GS, og camberstag bak for å kompensere litt for camberen jeg får. Har også bestilt alle smådelene jeg trengte.

Effektanlegg er på gli, en kompis som har et rustfritt jeg kunne kjøpe. Så lenge det ikke er ei DTM potte så kjøper jeg den :P

og da mangler jeg bare felgene så er ting i orden !

Skrevet

Takk, hehe. Er bare å begynne det : )

Har fått i dørtrekka, montert coilovers framme i dag. Rakk ikke mer før det begynte å regne..

Coiloversa er justert helt i bunn, og der blir dem :) Felgene som er avbildet ble tatt av igjen med engang siden de tok i senkesettet, skrapa ta en del lakk på felga :P Glemte å ta bilde med bbs'a på, men skal ta det i morgen når jeg tar å monterer settet bak også.

Var ikke noe klaring gitt:

6fuhm58g38sp58ive3lr.jpg

Grei høyde synes jeg :)

1ilj1ewrj11slhbpefov.jpg

Skrevet

Gleder meg til å se RC felgene montert ilag med coiloversene ! ;)

har samme coiloversene selv på min 325, samme farge også ! :D

Jeg kjører også dem helt i bunn, kunne alltids vært lavere, men men!

Målte 80mm lavere mot en usenka e36.

Fra center på felg til hjulbue ! :)

Skrevet

Nei, si det du. På bildet er den jo helt sammenpressa.. Fjerner du den kan du jo få den 4cm lavere. I papira på settet mitt så står at det er tuv-godkjent til 80mm framme. Men kan justere helt til 120mm, men da "uten" tuv-godkjenning. Spørs om det ikke er meninga at du kan ta den ut hvis du vil det.. ? Veita faen jeg : p

Vet om flere som har fjerna hjelpefjæra uten at det har skjedd noe så, det skulle vel gå greit :P

Skrevet
Nei, si det du. På bildet er den jo helt sammenpressa.. Fjerner du den kan du jo få den 4cm lavere. I papira på settet mitt så står at det er tuv-godkjent til 80mm framme. Men kan justere helt til 120mm, men da "uten" tuv-godkjenning. Spørs om det ikke er meninga at du kan ta den ut hvis du vil det.. ? Veita faen jeg : p

Vet om flere som har fjerna hjelpefjæra uten at det har skjedd noe så, det skulle vel gå greit :P

Awesome ! 8)

Få på ny felgene først, før jeg bynner og eksprimentere med høyder :lol:

Skrevet

Work in progress:

d1dhau30slubx34x1wpj.jpg

yjimfazo5slki6fad2qf.jpg

Ble bare to kjappe bilder siden jeg fikk det bråtravelt :P Er høyda jeg kommer til å kjøre med :)

2geqwzdf1s70zvmmgik5.jpg

e10uizf70e7oa55duqdp.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...