Morgan GS Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Liker slike farger j mmm, blir knall dette , men hadde nok tenkt noen ganger ekstra på org bronze tonede ruter ,,, prikken over I èn det
winchester Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 Jeg har orginalt tonede bronze ruter, Morgan Mangler bare frontruten I dag ankom pakken fra Koed Molde, så er jeg heldig kommer den til Vestnes i løpet av ettermiddagen
///MoePower Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Er viktig å ikke stresse lakkerern. Jo bedre tid du lar han få på seg, jo bedre kvalitet får du på jobben som blir gjort Er et nøysomt arbeid som krever mye tid og pirk skal det bli så bra som mulig. Gleder meg litt til å se resultatet jeg også nå, er helt sikkert verdt ventetiden skal du se
winchester Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 Hehe, stresser han ikke jeg. Han tar så god tid han trenger. Var nettopp borte der nå, så nå er dørhåndtakene, tanklokket, c-stole listen, baklukehengslene og dørene lakket inni Var også en snartur på posten og hentet pakken fra Koed
winchester Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 Noen som vet om bedrifter i Molde/Ålesund som driver med eloksering av deler?
m-alpin Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 på sin plass med litt bilder igjen nå snart vel?
winchester Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 Hehe, skulle fått tatt noen bilder, men mobilen er fortsatt til reperasjon, og jeg finner ikke laderen til kameraet
sv90 Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Noen som vet om bedrifter i Molde/Ålesund som driver med eloksering av deler? G. T. S. !
winchester Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Noen som vet om bedrifter i Molde/Ålesund som driver med eloksering av deler? G. T. S. ! Den forkortelsen der er jeg ikke kjent/kommer ikke på i farten
BMW E30 325 Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 må følge med denne. mtech 2 med preface (startec) baklykter er kjempe fin combo Stå på!
winchester Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Ja, tror det blir knall. Har vært og montert bagasjeluken, dørene og tanklokket nå, så da er resten av jobben satt av til lakkeren. Får bare vente i spenning til neste uke
///Magnusrc Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Ser frem til bilder da lakkerer er ferdig
winchester Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Skal få lånt meg et speilreflekskamera og ta bilder med når den er ferdig lakkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå