winchester Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Fikk se den i virkeligheten i sted, uten klarlakk, og kan ikke si han har gjort så bra forarbeid i forhold til det jeg gjorde selv. Ser klart at hjulbuene er blitt byttet ut, er noe støv rundt om kring, kraftige slipestriper på venstre forskjerm, et hakk bak på venstre siden og panseret som jeg pusset ned fordi det var fullt av steinsprut ser jo helt likt ut nesten, bare uten steinspruten, men med djupe (sikkert over 40 stk) spor etter hvor steinspruten var. Skal bort og se på den igjen i 6-tiden, da med klarlakk på, så håper jeg får et noe bedre inntrykk da..
winchester Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Utrolig kjip.. Lurer på hvordan han skal redde seg inn fra den her, jeg har tross alt gitt han så mye tid han vil, samt stått til bistand når han trengte hjelp, så lot jeg han ta "finishing touch" for at det skulle bli 100%..
Jås Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Det som viser bra nå blir vel ofte verre med klarlakk...vertfall i skikkelig lys. Men du må jo klage,kan ikke godta halvgjort jobb... Jeg betalte min lakkerer svart,og kunne fortsatt reklamere..
winchester Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Hm, er vel sant det.. Jeg som har gledet meg i mange mange måneder på å endelig montere bilen igjen, så ender det slik som det her. Ja, skal klage om jeg fortsatt har samme inntrykket om litt over en time. Håper ikke lakkeren leser her inne, hehe.. edit: Har forresten tatt mange bilder med speilreflekskamera, skal laste opp noen av de når jeg kommer hjem fra lakkeren senere.
ingard Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Som jeg ofte sier, man må gjøre ting selv for få det bra! Det er en drøm jeg har om å få laget med en lakkboks med avtrekk osv.. I mellomtida må man sette bort lakkering. Min frontfanger som jeg lakkert for snart to år siden er så pepret med steinsprag at den ser ikke ut. Rart at panseret og gamle fangeren klarte seg fint.. :/ Håper det ordner seg.
winchester Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Ja, så lenge man vet hva man holder på med lønner det seg som oftes det. Takk for det.
Jås Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Er jævlig surt å vente så lenge,og så er ikke resultatet som forventet...du får ha lykke til videre vertfall..
Mikael-B Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Seriøst? Han har brukt så lang tid, og så sinnsykt mange timer på den, også blir den så ræva? Lakkerene idag er noen skikkelig slurvefanter, har hatt 5 biler som har fått hellakkering her, alle av forskjellige lakkere, og hver gang kommer de tilbake med sig og massiv appelsinhud. Lakkerer jo nesten bedre med sprayboks selv jo! Skal ikke regne med å måtte våtslipe hele bilen selv når du faen meg betaler to månedslønner nesten for lakkering! Men håper det ordner seg for deg
winchester Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Jås, takk for det Tror ikke han har brukt så mange timer på den egentlig, virker som at han tok mesteparten i farten nå på slutten.. Men er jo helt sinnsvakt at det skal være slipestriper på en bil som er lakkert og pusset ned av en "proff" lakkerer mener da jeg. Føler nesten jeg hadde fått likt resultat om jeg lakket den i garasjen, som den egentlig skulle i utgangspunktet.. edit: Våtsliping/korrigering av feil i lakk koster vel skjorta om det skal bli gjort av fagmann regner jeg med..?
|Ole| Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Du får ta turen til oss da vettu, han som drive lakkverksted vegg i vegg med oss fiksa det meste for ein billig pris
winchester Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Hehe, skulle nesten gjort det, selv om det er et stykke unna. Skal høre hva han sier etter at jeg klager, forhåpentligvis er han såpass til kar at han fikser opp dette.
birken85 Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 som ole her sier.. kommer du til Aven Auto så kan eg garantere deg at du får et resultat du er fornøyd med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå