|Ole| Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Eg VEIT att du har tatt bilder så fyr dei opp
winchester Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Her er alle bildene jeg har tatt.. Taaadaaa
ww2 Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Fargen ser dødlig bra ut,gleder meg til bilder av den på bilen
winchester Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Fant visst noen bilder til.. før klarlakk
ww2 Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Den fargen gjorde seg på e30 ja,ser meget bra ut Gratuler med nylakka bil
Jørgen Lie Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Fy f******, dette har jeg troa påååå!!!!
|Ole| Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Eg har store mistanker om att du har valgt heilt RIKTIG farge !!
Larsinnj Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Dette bli så utrolig fett! Håper du skal ha annen eksostut, og at den ikke blir montert med gammel gråfalmet plastikk.
winchester Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Eg har store mistanker om att du har valgt heilt RIKTIG farge !! Tror det jeg og! Er fargen veldig "dyp" ? Den er nokså dyp ja Dette bli så utrolig fett! Håper du skal ha annen eksostut, og at den ikke blir montert med gammel gråfalmet plastikk. Takk! Skal ha ny motor, nytt understell, interiør og eksosanlegg, men dette får dere ikke vite så mye om før det skjer Hva mener du med gammel gråfalmet plastikk?
Larsinnj Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Listene osv. Ser at noen lakkerer bilen, så monterer de lister de har funnet på en delebil som har stått ute i en mannsalder. Grå, falmet, stygg og jævlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå