Der Barockengel Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Ja, men når det kun er han som driver verkstedet blir det litt vanskelig for andre fagfolk å komme inn i bildet.. Han hadde en partner før, men han jobber ikke der lengre. Hvis jeg forstår deg rett, misforstår du meg litt. Det jeg siktet til, var det at du såvidt jeg har skjønt hadde påbegynt en slipeprosess der noe gjenstod. Erfaringsmessig er det best enten å sluttføre slike deloperasjoner 100%, eller å ikke røre dem i det hele tatt: Merkelig hvor ofte det oppstår reklamasjoner akkurat i overgangene mellom to personers arbeid. Og når lakkereren først gikk med på å jobbe videre på det du hadde begynt, burde han gått inn for å få det riktig bra - selv om det førte til at han måtte beregne ekstra arbeidstimer for å sjekke ekstra nøye.
winchester Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Skrevet Desember 11, 2010 Ahaa, leste innlegget ditt på telefonen på toppen av et fjell ser du, så gikk litt fort i svingene. Det er sant, men planen var fra starten å gjøre dette selv, å få lånt en lakkeringsboks å fullføre jobben selv, men siden jeg ville at resultatet skulle bli 100% satte jeg den bort. Og lakkeren visste jo selv at han måtte sjekke hele bilen for feil, det sa jeg jo til han, pluss at det er ganske åpenbart når man får en lakkeringsjobb som omhandler en hel bil.
skrokkis Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 synd d med lakkeringa osv.. men stå på detta blir nok knall!
Der Barockengel Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 Ahaa, leste innlegget ditt på telefonen på toppen av et fjell ser du, så gikk litt fort i svingene. Det er sant, men planen var fra starten å gjøre dette selv, å få lånt en lakkeringsboks å fullføre jobben selv, men siden jeg ville at resultatet skulle bli 100% satte jeg den bort. Og lakkeren visste jo selv at han måtte sjekke hele bilen for feil, det sa jeg jo til han, pluss at det er ganske åpenbart når man får en lakkeringsjobb som omhandler en hel bil. Håper du fant vegen trygt ned fra fjellet i vintermørket. Dersom du har tilgang på gunstig lån av lakkeringsboks, kan det hende at selvgjort hadde vært velgjort også her. Men siden bilen alt er lakket, vil jeg ønske deg lykke til med å få lakkereren til å utbedre den jobben som er gjort. En profesjonell lakkerer bør kunne redde dette resultatet uten at det blir den alt for store utfordringen, selv om jeg skal innrømme at jeg blir noe betenkt over å høre at f.eks. bagasjelokket var bulket.
winchester Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Skrevet Desember 12, 2010 Hehe, i en tråkkemaskin i ett skitrekk var det ikke så alt for vanskelig. Ja, skal se om jeg får snakket med han i morgen kveld om det. Er ikke mye jobb å få fikset dette, så lenge man har tålmodighet og presisjon til å gjøre et grundig forarbeid.
winchester Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 Da ordner det seg takket være en seriøs og forståelig lakkerer.
Jås Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Da ordner det seg takket være en seriøs og forståelig lakkerer. Flott..
E30_Dale Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Skulle nesten bra mangle synes jeg da. Blir bra med skikkelige greier. Men hvilken motor hadde du tenkt deg oppi da?
winchester Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 Blir S50 etterhvert om jeg får det godkjent, visst ikke blir det i neste prosjekt.
winchester Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Skrevet Desember 16, 2010 Har ikke snakket med han siden sist gang. Han får ta så mye tid han vil denne gangen.
///Magnusrc Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Ok, den skjønner jeg! Da får vi vente i spenning da
winchester Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Skrevet Desember 16, 2010 Ja, blir en fin gave etter nyttår dette tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå