winchester Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Skrevet Desember 20, 2010 Har funnet en som trekker opp dørpaneler, dashbord, stoler og midtkonsoll i Tyskland, men det er sikkert dyrt. Skal se om jeg finner noen rundt her som driver med dette, forhåpentligvis billigere enn å frakte det helt ned dit.
///Magnusrc Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 Hadde vurdert det på det sterkeste ! alcantara i dash. er og pent om det er gjennomført. Men om man regner ut totale kostander vil det nok lønne seg å finne ett sted i Norge og ordne en god deal.
winchester Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Skrevet Desember 20, 2010 Jo, men spørs hvilken pris han har på Alcantara stoff inkl. jobb, kan hende man kan spare noen kroner på det, siden meterprisen her er rundt 800 kroner.
///Magnusrc Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 Aha.. Det er vel bare å slenge seg på telefonen og ringe rundt
Der Barockengel Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 Har funnet en som trekker opp dørpaneler, dashbord, stoler og midtkonsoll i Tyskland, men det er sikkert dyrt. Skal se om jeg finner noen rundt her som driver med dette, forhåpentligvis billigere enn å frakte det helt ned dit. Har ikke helt troen på at du finner en norsk løsning som er rimeligere enn totalkostnaden ved å få arbeidet gjort i Tyskland.
Kristian Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Har funnet en som trekker opp dørpaneler, dashbord, stoler og midtkonsoll i Tyskland, men det er sikkert dyrt. Skal se om jeg finner noen rundt her som driver med dette, forhåpentligvis billigere enn å frakte det helt ned dit. si fra om du finner noe lurt da, kanskje jeg henger meg på...
///Thomas Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Den Sepang bronze fargen er bare noe av det råeste!!!!! stå på
winchester Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Skrevet Desember 24, 2010 Nei, den står fortsatt hos lakkereren.
winchester Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Skrevet Desember 24, 2010 Ja, er ikke noe særlig glad for det jeg heller, hehe. Men det kommer bilder og oppdateringer så fort jeg får bilen hjem igjen en gang ut i januar. God jul til alle dere forresten.
NBCustom Skrevet Desember 24, 2010 Skrevet Desember 24, 2010 bilder snart? neida, venter tålmodig vi vettu
Tom Marius Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 bilder snart? neida, venter utålmodig vi vettu x1
winchester Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Skrevet Desember 25, 2010 bilder snart? neida, venter tålmodig vi vettu Hehe, har nok ikke fått den ennå nei. Venter tålmodig jeg og, har lyst å ha noe å skru på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå