Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet en som trekker opp dørpaneler, dashbord, stoler og midtkonsoll i Tyskland, men det er sikkert dyrt. Skal se om jeg finner noen rundt her som driver med dette, forhåpentligvis billigere enn å frakte det helt ned dit.

Skrevet

Hadde vurdert det på det sterkeste :)! alcantara i dash. er og pent om det er gjennomført.

Men om man regner ut totale kostander vil det nok lønne seg å finne ett sted i Norge og ordne en god deal.

Skrevet
Har funnet en som trekker opp dørpaneler, dashbord, stoler og midtkonsoll i Tyskland, men det er sikkert dyrt. Skal se om jeg finner noen rundt her som driver med dette, forhåpentligvis billigere enn å frakte det helt ned dit.

Har ikke helt troen på at du finner en norsk løsning som er rimeligere enn totalkostnaden ved å få arbeidet gjort i Tyskland. ;)

Skrevet

si fra om du finner noe lurt da, kanskje jeg henger meg på...

Skrevet

Ja, er ikke noe særlig glad for det jeg heller, hehe. Men det kommer bilder og oppdateringer så fort jeg får bilen hjem igjen en gang ut i januar. :) God jul til alle dere forresten. :santa:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...