winchester Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Haha, morsomt å tenke på at det hele startet med fjerning av chrome hjulbuelister.. Ja, skal prøve å få komt meg på noen treff om det klaffer. Haha, er ikke teaser nei, men føler ikke alt er verdt å ta bilder av, hehe.
Erik89 Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Du har gjort en god del mer enn det ;P hehe. Hvis ikke du klarer det, så har jeg planlagt en tur opp til Volda ila sommeren med mc´en (a) Tar gjerne en tur innom da, om det klaffer? Jooda, du er en teaser Men sant nok, er ikke alt man trenger å poste. Bare vi som er så utålmodige
winchester Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Hehe. Jo, det hadde vært mulig. Jepp, svært utålmodige, men godt å ha noen som pusher på, hehe.
winchester Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Har endelig fått kontakt med Onder på Autopolsterei, og han har bestilt ny sidepute fra Recaro som kommer i morgen, så håpet han på å sende de i morgen eller lørdag.
Jørgen Lie Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Nå har jeg ikke sett etter, men hvilken dekk.dim kjører du bak nå? Har du tatt av all gummi mellom fjær og kaross, samt fjær og bærebro? Jeg hadde 60/60 på den blå cab`en jeg hadde, den var jo myyye lavere enn dette.. Men det begynner å ta form ser jeg, og jeg merker at jeg er litt misunnelig Blir meget fett å se denne til våren altså!!!!
winchester Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Hm, gummien er ikke fjernet nei, hehe. Men skal fortsatt være mye lavere enn den er. Kjører 235/40-17 bak, har ca. 1mm klaring når demperene er så og si i bunn. Jeg er misunnelig på fronten din, Jørgen!! 8(
Jørgen Lie Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Ta vekk gummien, så har du jo en cm der... Få av ballongdekka og kjøp 245.35 i stedet, så er du ikke langt unna ønsket høyde!! Kjøp stoppere til demperene om det blir problemer bak Heh, nesten så du bare kan komme å ta den, min fortjener d snart ikke når jeg ser på div resultat her inne !!
winchester Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Jo, skal gjøre det til helgen. Nye dekk kjøper jeg når disse er utslitt, har nok av utgifter. Ja, bump stop må kjøpes. Flott, henter den i morgen kveld jeg. Din fortjener det.
winchester Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Det har jeg ikke tenkt på. GS har vel noen legoklosser eller? Noen som har prøvd de?
FTE Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Jeg brukte bumpstops på min sommeren som var, det var fjærgummi med en lang gummi"stopper" i midten Kanskje du skimter de på dette bildet. Like som vanlige fjærgummi, en oppe og en nede. Funka fjell det. Men da vil du jo få gummi som igjen bygger litt da. Jeg har montert 40mm senkesett på min nå (for godkjenning i vognkort) og bak så går hjulet i kant med skjermbuen faktisk Synes din var vel høy til å være 60mm altså...
winchester Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Aha! Men de GS selger monteres vel på selve sylinderdemperen? Blir kanskje litt ubehagelig å kjøre med, men.. Skal se hva jeg finner ut angående senkesettet, mulig det er til touring?
FTE Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Ja, du får forskjellige typer, aldri prøvd de som monteres på demper. Men de er ikke behagelige de jeg har heller for å si det sånn. Men skal man kjøre lavt og bredt så kan det ikke fjære så mye vettu
Jørgen Lie Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Jo, skal gjøre det til helgen. Nye dekk kjøper jeg når disse er utslitt, har nok av utgifter. Ja, bump stop må kjøpes. Flott, henter den i morgen kveld jeg. Din fortjener det. Ja, hent hele faenskapen Jeg har brukt bump stop som jeg har laga selv, av tykk gummi. Skjært ut me hullsag slik at de passer inne i "dekselet" rundt stempelet i demperen, skar et snitt i den, og da er d bare å spjære ut snittet litt, og putte inn gummien. Tror de selger samme opplegget på Biltema også.. Å få det behagelig med breie sko og senk får du aldri, så den "kjøreopplevelsen" er det bare å glemme Uansett ikke en bruksbil eller noe du skal kjøre langt med mange ganger. Blir vel koseturer og treff tenker jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå