Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den dimmer lyset når du åpner og lukker, akkurat som du har på E39en din fra før.

Og den passer i stort sett alle biler som ikke har dette originalt eller fra før.

Skrevet

Ooog der kom det en liten stopper i prosjektet.. Måtte ta meg en liten kjøretur nå i kveld nå som det endelig var tørre veier. Kom rundt en sving, og der var det visst ganske islagt, så bilen fikk seg en fin tur inn i autovernet. Førersiden blir nok ikke den jeg tar bilder fra heretter.. :( Legger ut bilder i morgen..

Skrevet
dårlig aprilsnarr om siden den er skrevet 58 min før 1 april..

?

Skrevet: Fre Apr 01, 2011 00:02

Men kjedelig Winchy! Bare å leite fram slegga da, du får det sånn ca. bra igjen :P

Skrevet
Hva gjør denne lysdimmeren egentlig? Og hvilke biler passer den på?

It is a direct replacement for the original BMW relay in e24, e30, e28. In those cars it's "plug-and-play"

Det er en direkte erstatning for den originale BMW stafett i E24, E30, E28. Det er "plug-and-play"

Skrevet
winchester Innleggets emne: Re: winchester's sepang bronze m-tech 1Skrevet: Tor Mar 31, 2011 23:02

General

Kjøretøy: etræddve Ooog der kom det en liten stopper i prosjektet.. Måtte ta meg en liten kjøretur nå i kveld nå som det endelig var tørre veier. Kom rundt en sving, og der var det visst ganske islagt, så bilen fikk seg en fin tur inn i autovernet. Førersiden blir nok ikke den jeg tar bilder fra heretter.. Legger ut bilder i morgen..

Someone once said that the only time a BMW owner willing removes his car from the road, is to remove the road from his car.

Min E30

GS-Bildeler - Best på BMW!

23.02 :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...