SSM Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Larsen, beklager o-store Gud, men det har jeg ikke sagt. Jeg får akkurat håndflaten mellom dekket og hjulbuen nå. Hvor mye skal den vere senket da? Må få den NED du, laaaaangt ned
winchester Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Kan ikke bli alt for lav, har lyst til å ha felgene og bunnpannaci mer enn ett par dager, veistandarden er latterlig dårlig.
SSM Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Det er den her også, man må bare kjøre som om man har lav bil
winchester Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Hehe, vi får se hvor lav den blir. Noen som vet av E36 coupe panser i nærheten her oppe?
winchester Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 Hvorfor sparkler alle igjen nedfellingen i M-Technik 1 settet hvor klistermerket skal være?
winchester Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 Ja, virker nesten slik, hehe. Nå er snart alle delene klar for liming og fiksing, men så klart mangler jeg noen 3M-produkter jeg trenger.
winchester Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 I går skjedde det forresten noe merkelig igjen. Jekket opp bilen for å lufte bremsene forrige uke, og har ikke kjørt den siden. Kjørte den i går, og når jeg rygget ut av garasjen hørte jeg ett smell. Har vært litt ulyder fra differensialen før, så jeg trodde denne gikk til dundas nå. Gikk ut av bilen, så la jeg merke til dette på førersiden.. Og dette var det jeg møtte bakfra.. Og dette på passasjersiden.. Etter en kjøretur igjen ble bilen plan og høy igjen. Speedometeret sluttet plutselig å fungere også. Konklusjon: Bakstillingen er hjemsøkt. Bimmerssss..
316 Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Konklusjon, ta en kjøretur til og se om det smeller mer, for nå ble den lav og fin. Hehe!
winchester Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 Haha, smilte bredt når jeg så hvor lav den var, men den ble jo høy igjen etterpå! Skal ta den opp på bukk når M-tech 1 stylingen er montert, så ser jeg på det da. Kanskje ta en tur til doffa og høre med han også, hehe.
316 Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Helhetsinntrykket med bakfanger vil nok bli vesentlig bedre, ser litt monsteraktig ut nå bakfra.
316 Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Prøvde å være snill, hehe. Er det noen sjans for at du dukker opp på GS-treffet?
316 Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Er vel sånn ca 80-90 prosent sjans for at jeg også skal det, overnatte på hytte og greier !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå