Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ingenting å klage på meg bevisst, stiller du det inn riktig så fungerer det knall. Skulle gjerne hatt det med LCD-skjerm, men det er luksusbehov.

Trodde man justerte platetykkelse og så fikset det resten?

Tenkte mest på om det var noe bedre enn et tradisjonelt apparat hvor man vrir og justerer seg frem manuelt.

Skrevet

Mangler kun ett hull på kanalen nå, så er den ferdig. Er igjen ett par småhull bak også, så er det potte tett der. Blir nok mest sannsynlig grunning av kanal og dørk i morgen etter at jeg og Nikko101 får kjøpt ny olje, oljefilter, dieselfilter og kappe-/slipeskiver.

Skrevet

Trur du glemte ett Huge ass mother f*cking craken høl på høgre hulbue/ Diesel lokket :)

Og en 5-6 ''små hull'' som du nevnte bak + en klase ma hull på førersiden.

Og få igang motorn,Tappe diesel, Ny olje , Finne diesel leksasje, Tette den, Få inn dashen, Framsete,Bakseta, Midtkonsollen, Fikse bremsen,

Ummm glømt nokka da? :D

Motiverende Winchern?

Skrevet

Oh, wait ja. Lite motiverende å jobbe når han sitter der og syter over hvor kaldt det er eller brøler ut i ekstase når han sikter varmluftpistolen ned i skoene sine. :stupid:

Blir en 6-timers økt i dag, så skal få fyrt opp noen bilder til kvelden.

Skrevet

Dammit Winny!

Hver gang du oppdaterer her, så tror jeg det er godbilen... Du sku hatt en egen tråd om den andre ;)

Gleder meg jo til bilder av godbilen ferdig!!!

Skrevet

Haha, da får du bare la vær å sjekke på en stund! :D Må få unna denne før det blir gjort noe med godbilen, men kan vel kanskje ta meg tid til å lime litt M-tech iløpet av uken, med mindre det blir så mildt ute at det er behagelig å ligge på gulvet å sveise rust.

Skrevet
Oh, wait ja. Lite motiverende å jobbe når han sitter der og syter over hvor kaldt det er eller brøler ut i ekstase når han sikter varmluftpistolen ned i skoene sine. :stupid:

Blir en 6-timers økt i dag, så skal få fyrt opp noen bilder til kvelden.

Hahaha, kjenner igjen det der gitt! :P friste han med noe mat elns så kommer han vell :)

Fyr opp med bilder :D Noe å varme meg med her i kalde nord:) Skulle slå ifra -13 til +2 i helga :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...